Helaas moet ik me hier weer "melden" Met ruim 9 weken hebben we af moeten breken, wat een ware hel ik geweest en dan voornamelijk lichamelijk. Dit is nu bijna een maand geleden dat dat allemaal gebeurd is. We hebben daarna heel regelmatig geklust omdat we wat in te halen hadden van de periode dat ik zwanger was haha. Nu heb ik sinds een paar dagen in de avond vooral wat bruin bloedverlies met afvegen, en het blijft ook alleen bij afvegen. Elke keer denk ik nu gaat mijn ongi doorbreken, maar dat komt maar steeds niet. Vannacht kreeg ik het ineens heel erg zuur en werd ook misselijk. Het misselijke is weg, maar ik heb het af en toe nog wel heel zuur. (Bij de vorige had ik het ook heel snel zuur en was ik heel misselijk) Moet ik gewoon nog even afwachten of een dezer dagen toch testen?? Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin in een omowitte test. Ik vind alles wel heel spannend na alles wat er gebeurd is.
Oh, wel spannend hoor. Heb je al eens getest of alle hcg uit je bloed is? Dat, mocht je een positieve test krijgen, het geen valse kan zijn? Zo ja, dan zou ik er een goedkoper kruidvat tegenaan gooien. Je weet maar nooit. Ik zal voor je duimen.
Nee dat hebben ze eigenlijk niet gezegd ofzo. Dus ik heb geen idee of dat er uit is. Ik weet wel dat ik van al mijn symptomen af was en vrij snel al eigenlijk.
Heftig zeg! Als je symptomen herkent van de vorige keer zou je wel kunnen proberen om een test te doen. Je weet inderdaad maar nooit. Veel succes, ik duim ook voor je!
Dan zou ik toch wel een testje doen hoor. En als je een streepje hebt overmorgen nog eentje om te kijken of hij donkderder is. Is hij dan donkerder, neemt je hcg toe en ben je sowieso zwanger.