symptomen zwanger maar net mirena spiraaltje verwijderd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liva87, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er meer vrouwen symptomen hebben voor een test?

Ik heb maandag 2-6 mijn spiraaltje laten verwijderen. Deze zat al bijna 5 jaar en wij willen aan het einde van het jaar gaan voor een 2e kindje.
    ik heb 5 jaar geen menstruatie gehad hoog uit 10 dagen intotaal licht bloed/bruinig.
    Weet dus totaal mijn cyclus niet.
    Nu was ik 1 week voor het verwijderen ongesteld leek het . Buikpijn en 1 dag redelijk gebloed met klotjes. Vond ik zo gek.

Na verwijderen niet gebloed. Die avond onveilige sex gehad (man lief mag kiezen, ik wil er nu al voor gaan, hij wou einde van het jaar beginnen maar koos er liefde vol voor die nacht) nu heb ik steken in mijn tepels, last van lage rug, en extreme rommelende darmen(opgezet en extreem lawaaierig)

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook maar lijkt mij wat vroeg voor symptomen.

Wanner werden jullie ongesteld of zwanger na verwijderen mirena spiraaltje?

Hoor het graag liva

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb op 20-2 mijn spiraal laten verwijderen.. en ik had na het verwijderen alle symptomen die leken op een zwangerschap. Precies 14 dagen later werd ik ongesteld

3. frummel1986

27 dec 2011
    28
    0
    0
    Ik sluit me hier ook even aan. Zit met een vergelijkbare vraag.
    Op 23 mei is mijn Mirena spiraaltje verwijderd. Deze dag totaal geen bloed verloren, maar een dag later wel. Dit hield ook een aantal dagen aan, dus het leek bijna wel een menstruatie, maar ik vraag me af of dit überhaupt kan zo snel.
    Nu heb ik inmiddels al wat klachten: wat vermoeid, duizelig, gespannen en gevoelige borsten, zin in bepaalde dingen qua eten en ook een rommelend gevoel in mijn buik. Ook ben ik net een verstrooide professor (doe de gekste dingen; loop met een knuffel van minnie mouse (van onze oudste dochter) onder mijn arm bij de oppas de deur uit terwijl ik mijn fietssleutel zocht en dit ken ik totaal niet van mezelf). Dit alles herken ik dan wel weer van mijn vorige zwangerschap, maar het lijkt me al zo snel, dat ik het bijna niet kan geloven.
    Bij mijn oudste dochter was ik wel heel snel zwanger (toen 1 menstruatie afgewacht nadat ik gestopt was met de pil en daarna meteen zwanger). En ik lees ook op internet dat sommige vrouwen echt zeer snel na het verwijderen van het spiraaltje zwanger raken.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

4. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik heb geen antwoord voor je.
    Ik werd een week na het verwijderen ongesteld, 1,5 a 2 wk later pijnlijke borsten
    snel moe maar teste negatief. Cyclus van 24 dagen nu.

Hoop dat je snel zwanger bent

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt 2 juni je spiraal laten verwijderen.? En denkt nu 3 dagen later al, terwijl mogelijk je eisprong nog plaats moet vinden al zwanger te zijn?

Meid, sorry voor mijn nuchtere input, maar dat is onmogelijk.

Denk eerder dat je symptomen van je naderende eisprong komen. Dat is veel logischer.

Klussen dus! :D

6. frummel1986

27 dec 2011
    28
    0
    0
    Het is zelfs zo dat als je (max. een week; zo lang KAN een zaadje leven) voor het verwijderen van de mirena geklust hebt en er snel na het verwijderen een eitje vrij komt, dat je dan al zwanger kunt raken. Goed het is heel veel geluk hebben, maar het schijnt te kunnen (staat op de website van gyneacologie sneek; en die zullen het wel weten).

7. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ja ik heb de vrijdag en zaterdag voor de verwijdering sex gehad. Dus waarschijnlijk levend zaad. En op de dag van verwijderen sex gehad. Dus nog meer vers zaad. Gister bruin oud bloed gevloeid ( 2 inleg kruisjes gebruikt over de hele dag, nu totaal niks meer) ik wacht rustig af maar voel mij net zo onrustig als mijn eerdere zwangerschap. Een gevoel wat niet te beschrijven is. En was bij onze dochter okk de eerste x proberen zwanger zonder op de eisprong te letten. Gewoo puur geluk. Nou ik wacht af het is meer dan welkom :) is het nietzo jammer maar nog genoeg maanden om te proberen.

8. HopeJoyLove

HopeJoyLove Nieuw lid

18 jun 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 HopeJoyLove, 18 jun 2014
    Laatst bewerkt: 18 jun 2014
    Help zo onzeker!

Hallo dames, weet niet of ik hier goed zit voor mijn verhaal maar goed.

13-05-2014 is mijn spiraal verwijderd na bijna ruim vijf jaar. 15-05-2014 begon ik te bloeden t/m 18-05-2014 de dag dus dat er geen bloed meer gevloeid werd (neem aan dat dit mijn menstruatie was)

Dus 24 mei was ik vruchtbaar t/m 30 mei. Ovulatie was op 29 mei. Mijn vriend en ik hebben op 22, 28 en 30 mei sex gehad zonder condoom.

Mijn eetlust begon op 7 juni te veranderen kreeg meer trek in eten!

8 juni pijnlijke tepels, opgezette borsten, klein beetje misselijk maar niet hoeven kosten.

9 juni symptoom erbij gekomen lichte hoofdpijn en weer kost neiging gehad.

11 juni begonnen met foliumzuur te slikken, steken in buik en pijn onderrug.

14 juni bloedverlies gehad naar mijn iedee erg veel (nog nooit zo veel gebloed tijdens menstruatie) het was erg donkerrood van kleur. Beetje stekjes gehad in buik geen krampen en deed ook geen pijn.
    15 juni bloedverlies zo goed als over, 16 juni helemaal geen bloedverlies meer (bij opstaan boven wc gehangen maar geen kost)

17 juni borsten jeuken, tepels sneller hard, borsten voelen harder aan, steekjes buik, boeren, buik maakt herrie.

18 juni zelfde symptomen als hiervoor alleen ben ik nu ook erg moe moet hele tijd gapen.

heb al meerdere testen gedaan en die zijn allemaal negatief :( ja 2 positief maar pas veel later.

Morgen urine inleveren bij huisarts want denk dat ik een blaasontsteking heb.

Ik voel me wel zwanger maar door telkens een negatieve test in handen te hebben gaat de hoop verloren :( we willen zo graag een gezinnetje.

Deel Deze Pagina