Het is alweer raak...brand

Discussie in 'De lounge' gestart door saartje27, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Het is hier aan de overkant alweer raak vandaag, er is weer brand uitgebroken in de schuren van een flat gebouw.
    Onze flat kijkt er precies op uit.

Het staat hier weer vol met politie, brandweer en mannen van Essent.

Het zou vermoedelijk gaan om een wietplantage.
    Dit is al de zoveelste keer....

En dan denk je dat je in een rustige wijk woont....

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hebben hier om de hoek laatst ook een flinke brand gehad door een plantage. veel mensen zeggen laat die mensen toch, maar ook onze levens zijn in gevaar toch. ik woon in een flat en moet er niet aan denke dat er een of andere malloot er voor zorgt dat ik straks op een berg as me spulletjes kan verzamelen die het hebben overleeft. wat denk je als het snachts gebeurt en niemand het doorheeft. nee moet er niet aan denken. het is makkelijk geld verdienen maar als je gewoon werkt kun je ook rondkomen toch.

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Zo denk ik er ook over, zeker omdat het nu al de 3de keer is in nog geen jaar tijd, en de mensen die het doen mogen er wel blijven wonen. Ze komen er vanaf met een boete en gaan daarna gewoon weer vrolijk verder.

Beetje triest geloof, ze beseffen niet dat ze 36 gezinnen in gevaar kunnen brengen hier mee.

Maar goed, het is geblust en ben gelukkig blij dat het niet in onze flat was gebeurd.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier in utrecht worden zeals ze gepakt zijn direct eruit gegooit. en de a.s 5 jaar hebben ze geen recht op een huurwoning

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Die klote wietplantages ook altijd ! Moet zeggen, hier in de buurt staat het ook aardig vol hoor, en laatst rook mijn hele huis naar wiet terwijl ik echt een hekel aan dat spul heb....

Deel Deze Pagina