hoi hoi jeetje wat spannend zeg we houden je in de gaten hier en natuurlijk gelijk even vermelden of er roze of blauwe muisjes gehaald zijn he veel succes en groetjes nathalie
Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes! Is het nog een beetje vol te houden? Spannend hoor...
heel veel succes met de bevalling. nog even en je ziet eindelijk wat er al die maandjes verstopt zat in je buik
Wow wat spannend Zomaar...ik blijf je volgen hoor! Je zal raar hebben liggen kijken toen je ineens al 3/4 cm had! Ben heel benieuwd hoe het allemaal verloopt, sterkte!
Pffff de weeën komen nu om de 8 minuten.... Heb nu echt het gevoel dat het nu al niet opschiet hahaha hoezo ongeduldig
Super spannend...meid zet hem op. Leuk dat je tussen door nog even hier verhaal doet. Zo leuk dat je wie weet vandaag(of morgen)jullie kleintje in je armen mag sluiten.
Haha hoezo verslaafd, nog lekker forummen tussen de weeën door. Nu om de 8 minuten..worden ze ook steeds heftiger?
Nou eigenlijk vond ik de weeën vanaf vanacht al meteen best pittig hoor snap ook niet zo goed hoe ik ineens op 3/4 cm zat (zou ik er doorheen geslapen zijn? dat vraag ik me af...) alleen ze komen niet dichter op elkaar, is zo jammer dat je zelf niet ff kun kijken hoeveel ontsluiting je nu hebt hihihi. Dadelijk zit je pijn te lijden en schiet het niet op... pfff de gedachte alleen al Tja verslaafd.... en heb net al gestreken een beetje schoongemaakt maar achter de laptop bevalt me nog het best Begin wel moe te worden zeg... (ben ook al vanaf 3 uur wakker )
Succes meid! Doe maar rustig aan (die strijkwas kan de kraamverzorgster straks ook doen )... Groetjes, Josien
succes vandaag meis!Dat je bevalling maar snel mag komen,zodat je van je kindje kan genieten! haha wel grappig dat je zelfs nu nog hier te vinden bent!
Wow, heel veel succes vandaag! Nog ff en je hebt je beebje eindelijk in je armen! Leuk dat je iedereen zelfs nu nog op de hoogte houdt. ps: cool die smurf! heb 'm ook gevonden Was als kind (nog steeds een beetje ) helemaal smurfenfan!
haha meid, ik hoop voor je dat het een beetje vlot gaat... Wanneer komt de vk weer kijken bij je? of moet je die zelf bellen als het heftiger word? In ieder geval heel erg veel suc6 en ik blijf het hier in de gaten houden hoor!
en hoe gaat het nu? ik vind het zo spannend ik denk dat je nu al aan het persen ben. Wie denkt dat nog meer? sterkte