Die ligt te puffen en persen nu (ik hoop het voor je, meid! Zet 'm op, het is wonderbaarlijk, zo'n bevalling - en wat een mooie dag ervoor!)
haha zo iets hadi k dus ook bij de bevalling van mn dochter. Ging er snachts van uit dat het voorweeen waren...( al deden ze vanaf het begin al goed pittig) Ben toen nog wezen schoonmaken thuis en beetje achter het inet haha hier op zwangerschapspagina want kon niet slapen. smorgens kwam de vk en moest binne een half uur naar het ziekenhuis want ik MOEST gaan bevallen haha. vliezen doorprikken en , 3 kwartier later was mn dochter er Ja zegt de verloskundige... wat heb jij een enorme pijngrens gehad zeg haha ongelovelijk. Ben ook heel kort bezig geweest.
Hahahaha helaas nog niet aan het persen hoor... was net even op bed gaan liggen want ik werd een beetje slaapdronken! de weeën lijken iets in heftigheid toe te nemen maar nog steeds niet zo erg dat ik mag gaan bellen snik snik. Wou dat mijn water brak dan blijkt het meer op te shieten! Maar goed ben nu weer lekker beneden weeën aan het opvangen en bezig met mijn forumverslaving hihi (ik ben gewoon gen typje om alleen maar te wachten op de pijn ben meer iemand die zich zoveel mogelijk bezig houd tot het echt niet meer gaat... @LEE74 ja leuk is die smurf hé (ik denk niet dat ik hem nog lang zal hebben dan ben ik blij dat hij bij jou verder kan wandelen)
Het schijnt ook goed te zijn om zo lang mogelijk bezig te blijven, bak desnoods nog een appeltaart, hebben jullie meteen gebak voor het bezoek Ik hoop voor je dat het voorlopig nog lekker vol te houden is en lekker gaat opschieten! Liefs, Snoopy
spannend hoor om dit zo te lezen hihi het is alweer 2 uur geleden sinds dr laatste berichie ben benieuwd wat ze aan het doen is! hopelijk aan het persen en misschien al aan het genieten en als verslaafde verwachten we natuurlijk snel nieuws van je he hihi zet hem op meid! ben heel benieuwd naar de nieuwe spruit (en foto's natuurlijk!)
nou meiden mijn bevalling duure meer dan 32 uur en werd een keizersnee,...3 uur is natuurlijk mooi maar laten we nog effe geduld hebben hihhi
ff een snelle update ik heb nu mega veel weeën nog ff en ik mag bellen.. thank god wat en pijn! soms komen ze om de 2 min... pfff (het drukken van het hoofdje doet het meest zeer.