Het is begonnen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aleida, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wel fijn dat je nu al zo ver bent. Succes met de laatste loodjes :)

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Bedankt!
    Ja, heel wat anders dan 27+6.
    Maar het mag van mij nu ook wel komen hihiihi. Ik weet nu wat laatste loodjes zijn en dat valt niet mee :p

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

o ik werd daar op een gegeven moment stronchagrijnig van..bij de eerste dan. ik was al gepikeerd dat hij "laat" kwam en dan nog die telefoontjes...nog steeds niks? :mad::mad:@::mad::mad:

bij de tweede niet gelukkig want zij kwam met 38 weken. mn vriend kreeg een hoop meldingen via fb. want hij had dus gezet: checked in at erasmus mc. one baby to go please :D dus toen wist iedereen dat ik aan het bevallen was.

4. missmanhattan

31 dec 2011
    72
    0
    0
    zoetermeer
    das wel een leuke idd :D misschien pikken wij die wel voor als het zover is:)

5. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ook hier nu 38 weken en ik vind ook dat de laatste tijd meer telefoontjes/berichtjes komen met de vraag of ik al aan het bevallen ben. Zelf via via krijg ik te horen dat mensen over me hebben gedroomd dat ik lig te bevallen.

Inderdaad als ik wat minder op FB zet, dan krijg ik helemaal veel berichtjes.

Zelf ben ik nog niet zo bezig met de bevaldatum dan mijn omgeving lijkt wel. Althans, niet zo gestresst :)

Ikzelf denk dat ik een weekje over tijd zal gaan. Nu heb ik wel begrepen van mijn zusje (die was bijna 2 weken over tijd) dat de vragen meestal tot de 40 weken kwamen en daarna werd alles angstvallig stil. Netalsof mensen dan niets meer durven vragen.
    Nou, ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina