hallo meiden, Ik kijk wel eens regelmatig naar de buikfoto's hier op de site en het valt me op dat er sommige dames een tattoo op de buik hebben.. nou vroeg ik me af of de tattoo groter wordt als je buik dikker wordt... weet iemand dat : groetjes van Ramona
euhhm ja die wordt groter hahaha. ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet na de bevalling. vooralsnog blijft hij mooi. Hij is nu ong 2x zo groot. check mijn album
Ik heb ook een tatoo op mijn buik..al 2 zwangerschappen doorstaan, hij rekt idd flink uit, maar komt daarna weer mooi terug in zijn vorm! liefs Pjetje
leuke tatoo lintje ik heb exact dezelfde op mijn rechterborst...dus ook hopen dat ik geen grote hangtieten krijg (als ik zwanger ben)want dan heb ik een megalange duivel alsof die voor de lachspiegel staat groetjes liselotje
Ik heb een tattoo van een hagedis op mijn borst, en momenteel lijkt het niet veel meer op een hagedis, maar heeft het meer weg van een krokodil
Ik heb een tatto van een eenhoorn op mijn buik links onder mijn navel (zoals ik kijk naar beneden). Heb al 3 zwangerschappen gehad, en hij komt bij mij telkens weer in zijn oorspronkelijke vorm terug. Ik heb er alleen 1 striae streepje zitten, maar die zie je alleen als je goed kijkt (zit in de schaduw). Brenda
Wel wat ja (foto's in mijn album) maar niet schrikbarend of opvallend, en ze zijn ook gewoon weer mee teruggeslonken Die van mij zitten er al bijna 12 jaar... en die moeten HEEL nodig bijgewerkt en opnieuw gedaan worden, want de vorm is helemaal niet zoals ik het wil... Dat valt normaal helemaal niet op, maar toen ik zwanger was en mijn buik dus helemaal strak stond, stond de tattoo ook strak, en zag ik pas echt hoe nodig ik die sterretjes overnieuw moet laten lijnen en kleuren ... Nog steeds niet laten doen (nu zie je het weer niet zo goed gelukkig)