Hai dames Nu ik zwanger ben wil ik het liefst álles weten wat er maar te weten valt Daarom vroeg ik mij af of jullie nog boekentips hebben voor mij? Liefst wel een beetje luchtige boeken. Het is leuk als het over de ontwikkeling van het ongeboren kind gaat, maar dan wel in begrijpbare taal Natuurlijk zijn alle onderwerpen rondom de zwangerschap welkom! ps., Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun is al besteld overigens
Het boek van claudia de brei is erg leuk, heb erg in een deuk gelegen bij het lezen, volgens mij heet het: krijg nou tieten (of zo iets weet niet zeker meer hoe het heette)
Ik vond de geboortegids super fijn!! Staat alles in wat je wil weten. En aan veilig zwanger heb ik ook veel gehad
Veilig zwanger en Krijg nou tieten zijn inmiddels opgezocht op marktplaats, nu even wachten op reactie Bedankt dames! Nog meer tips??
De Zó doe je dat! Boeken. (Zó doe je dat papa, auteur Shawn Bean) & (Zó doe je dat baby, auteur Sara Hines Stephens) Ze zijn echt super leuk, staan de handigste tips in maar ook de grootste onzin waar je dus wel weer echt wat aan kunt hebben! Ik heb echt gelachen tijdens het lezen en ben ook een stuk wijzer geworden Echt een aanrader!
Ik heb "Jouw zwangerschapsbijbel" gekocht. Een hele fijne boek met heeeel veel info en tips. Echt een aanrader