Goedemorgen mijn bevalling is begonnen.. Zo lig ik te dromen over een vrachtwagen die uit de.bocht vliegt en zo lig ik in het ziekenhuis. Ik werd wakker omdat ik nattigheid voelde in mn onderbroek. Moest nodig plassen dus snel naar de wc en ik ging ervan uit dat ik gewoon wat urine had laten lopen. Rook ook niet zoetig ofzo? Schone broek aan en snel weer in bed. En het duurde max een minuut was mn onderbroek weer nat! En vanaf dat moment gaat het best snel. Begon gelijk weeent e krijgen en ook gelijk.vrij vlot achter elkaar. Dus ziekenhuis gebeld en moest gewoon gelijk komen. En de weeen zijn ook echt gelijk gemeen en pijnlijk, in mn rug en buik deze keer. Snel oppas gebeld voor mn zoontje die nog heerlijk ligt te slapen en nog even onder de douche even de boel netjes maken van onder en nu lig ik dus aan de ctg wachten tot het echt gaat komen. Pffff tdoet wel echt zeer.. Was vergeten hoe pijnlijk het is Heb vandaag een flinke wandeling gemaakt van minstens een uur.. Mischien dat dat toch heeft geholpen.. Heb deze keer niet van te voren mn darmen geleegd , ben dus wel beetje bang dat ik straks onder het persen de boel onder p..p! Verder weinig voortekenen gehad, baby was alleen wat drukker vanavond dan afgelopen dagen
Suc6!! Ik hoop dat het allemaal een beetje mee valt voor je, en dan straks jou kindje in je armen gezond en wel op deze wereld.