Oooh wat fijn voor je!! Ondertussen voel ik mij steeds verdrietiger over het feit dat iedereen om mij heen al bevallen is en deze baby maar blijft zitten, ik vraag me af of mijn kindje überhaupt nog geboren gaat worden..
Succes, geniet ervan! @mappel: komt goed! Mijn kids waren 10 en 11 dagen te laat. Dus ik weet hoe je je voelt. Probeer de tijd die je nu hebt gewoon nog zo leuk mogelijk te maken. Geniet nog even van de tijd voor je zelf en de nachten die nog niet zo opgebroken zijn met een kindje wat elke 3 uur wil drinken. En als je werkt, komt er gewoon elke dag weer een extra vrije dag bij!
Ja dat is ook nog niet zolang, maar er waren 5 kennissen afgelopen weekend uitgerekend, allemaal al bevallen. Vanaf 36 weken heb ik dagelijks voorweeen, dus sorry wanneer het ongeduldig klinkt, maar voor mijn gevoel ben ik al 4 weken aan het wachten!! En het ik vind het niet leuk dat ik nu overtijd Loop, terwijl ik dagelijks foto's toegestuurd krijg met kersverse babys, met de gedachte dat het nog 2 weken kan duren. Ik voel me daar echt heel erg verdrietig over!!! Ik kan ook niks doen aan het feit dat ik me zo voel, het wachten duurt lang, de spanning loopt op, ik verveel me vreselijk en ik slaap bijna niks meer. 1 dag overtijd of niet, emotioneel ben ik compleet gesloopt! En ik vind het niet aan jou om daar zo over te oordelen, je hebt geen idee hoe ik mij voel!! Daarbij zijn er genoeg mensen die dit gevoel al veeeeeel eerder hebben, dus zo erg ben ik nog niet!!
Onze zoon kwam met 42 weken. Ik was tegelijk met een vriendin zwanger en ik zou 16 juni zijn uitgeteld en zij 21 juni.... Haar zoon kwam 18 juni en onze zoon 30 juni... Ik heb echt nog genoten van die bolle buik en het 1op 1 contact met ons kleintje...ook al was ik gebroken(het was toen al weken erg heet dus kon amper slapen van de warmte) en erg moe,ik genoot. Dus alsjeblieft,geniet nog even van dit intieme contact met jullie kleintje,voor je het weet is de hektiek er van kraambezoek en nachtvoedingen
Succes met je bevalling mvm2008, hopelijk gaat alles goed en heb je straks een prachtige baby in je armen!
Ik ben benieuwd hoe de kleine gaat heten en of de kleine er al is? Spannende tijden in ieder geval. En voor de dames die nog even moeten, jullie kunnen het. Of je nou 1 dag overtijd bent of 2 weken, of dat je nog twee weken moet iedereen ervaart de zwangerschap op zijn eigen manier en daarom ook aan iedereen toi toi toi met de laatste weekjes, dagen en uren we gaan er flink tegen aan puffen
Zo even tijd voor een update. Vanochtend om 08.55 is onze zoon geboren na een supersnelle bevalling. Om 05.15 in het ziekenhuis en een kleine 4 uur later mijn zoon in mn armen. Ben superblij dat het achter de rug is. De bevalling ging zo snel dat er geen tijd meer was voor pijnbestrijding! Helaas. Vanacht moeten we in het ziekenhuis blijven, dit vanwege een laag geboorte gewicht. Hij woon 2596 en 48 cm. Ze gaan nu voor de zekerheid suikerwaardes meten.