En? Moet dat leuk zijn dan? Ik had er met 37 weken al zwaar genoeg van en mocht het van mij wel. Met 41 weken was ik pislink...met 41+3 nog linker.
Wat een achterlijke opmerking, we praten wel weer als jij zover bent. Heel logisch dat ze het zat is, dat ben ik ook en ik ben nog niet eens overtijd
Precies en mensen die zeggen geniet er nog even van straks is het nog drukker kan ik helemaal wat doen ben het gewoon zat
Straks ga je je buik nog missen Haha, en iedereen bedoelt het goed en het is ook vaak wel zo...maar het is niet wat je nu wilt horen
Ja schuldig dat was ik....doe me maar wat aan Ik begrijp volkomen dat je het helemaal zat bent...was ik toen ook....maar toch,ineens was de kleine er en miste ik de buik. Ineens moest ik ons zoontje delen met iedereen...lekker naar buiten staren met mijn handen op mijn buik,en dan een duw voelen van binnen....was een heerlijke tijd,en dit bedoelde ik daarmee.
Haha straks uiteindelijk wel, maar de voorweeen,bekekenpijn, lopen als een eend, niet goed kunnen slapen, chagrijnig omdat ik mijn dochter amper op kan tillen niet. Het bewegen in mijn buik en de aandacht wel maar voor nu vind ik er geen klap meer aan
Gefeliciteerd met jullie zoon! Hoe zijn de suikerwaardes? Hopelijk zijn ze goed en neem je hm morgen heerlijk mee naar huis.