het is begonnen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mvm2008, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff laat haar lekker, bah wat kinderachtig om zo te reageren.

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat zit je nu te zeuren joh? Wat weet jij er nu van. Ik wil jou nog wel eens horen als jij zover bent. Jij weet niet eens hoe dat voelt. Dus hou vooral je mond.

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ten eerste waar dit toppic over gaat!!!
    Mvm8 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en hopelijk mag hij snel mee naar huis :)

En dan ten tweede... Ik snap best dat mappel naar een ander forum gaat. Miss dat het niemand opvalt maar wat loopt iedereen toch op elkaar te zeiken :S daar is dit forum toch niet voor...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en nu wordt lcll afgezeikt....

Laat het toch gewoon ze weet het nu wel;) dit topic is niet voor mappel maar voor ts;)

Is gewoon jammer dat nu heel het topic vervuild wordt hierdoor.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gefeliciteeerd :D
    @ Mappel nog max 13 dagen meid zet m op!
    @ LCLL ik hoor jou nog wel tegen die tijd :)
    En nu klaar met dit gedoe allemaal ! :D

6. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Wat een snelle bevalling! Geniet van je baby

7. annamar

annamar Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Dat is zeker snelvgegaan geniet van jullie kleine jongen!

8. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ten eerste van harte gefeliciteerd, en wow!! Snelle bevalling.. Nu heerlijk genieten van je kleine mannetje!!

Dan even terug komen op het gedoel hier.. na de 30 weken word de zwangerschap voor iedereen een stuk zwaarder. Vooral de laatste weken.. laat staan als je er ook nog eens over heen gaat. Je ben snel moe.. je kan steeds minder. de kleinste dingen gaan gewoon moelijk tot niet meer, nog niet te spreken over de pijn die je er soms bij krijgt. Plus daarnaast kijken veel vrouwen op het einde uit naar hun eigen wondertje.. om het te mogen vast houden en lief hebben. En daarop merk ik o.a. zelf ook wel dat er dagen bij zijn dat je sneller prikelbaarder bent.

Onderschat die laatste weken niet! Ook al moet ik zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten omdat ik het in mijn zwangerschap niet echt gekunnen heb door ziektes..

Maar het valt me wel enorm op dat er altijd gezeur is op Mappel.. ik heb het al eens eerder gezecht, en ik zeg het nu glas hard weer! Is het forum niet bedoelt om dingen met elkaar te delen, ervaringen uit te wisselen? Onze laatste dagen thuis vol te maken voor de bevalling? Het lijkt me niet de bedoeling dat we elkaar hier weg jagen..

Mappel ik zou het sirieus jammer vinden als je naar een ander forum zou gaan. Want al zeg ik het zelf, je hebt toch ook goeie leerzame topics gestart waar we allemaal wel wijzer uit konden worden. Ik mag je graag! Ik hoop voor jou dan ook dat je snel mag bevallen en hier kan schrijven dat je een prachtige kleine in je armen mag houden die gezond te wereld is gekomen met veel geluk en blijdschap.

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gefeliciteerd ts :)

10. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda

Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is met de kleine en met nou en dat jullie morgen samen weer naar huis mogen. Virtuele knuffels.

11. Evientje

Evientje Niet meer actief

Allereerst Ts en man/vriend van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik hoop dat de waardes goed zijn en jullie snel samen naar huis mogen, zodat jullie met zijn drieën kunnen genieten!

@mappel
    Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen!
    Hoop en duim voor jouw dat je een goede bevalling hebt, en snel kan genieten van jullie wondertje!

@lcll
    Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je in mappel haar schoenen zou staan en al weken dagelijks weeën hebt maar de bevalling niet doorzet! Kan je 1 ding uit ervaring zeggen, ik wens het niemand toe, ook jouw niet! Ik hoop dat je als je eenmaal tegen het einde loopt niet dezelfde problemen hebt, maar als dat wel zo is hoop ik dat je terug denkt aan je reactie naar mappel!

12. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    @ Evientje
    Amen!

13. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Moge de waarden allemaal goed zijn zodat jullie snel naar huis kunnen :)

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd meis jeetje wat snel wat fijn!!
    Hoop dat de waardes goed zijn en je snel naar huis mag met je mannetje.

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Gefeliciteerd met je zoon.
    Hoop dat je morgen naar huis mag!

16. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Gefeliciteerd! Geniet ervan meid, hopelijk mogen jullie snel naar huis!

17. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Helemaal mee eens! Mappeltje, hang in there meid! Jouw dag komt heeeel snel echt waar

TS gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie en zijn jullie lekker aan het genieten

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan, en ik hoop dat alles snel goed is.;):D

19. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Fijn dat het zo snel is gegaan! Gefeliciteerd met je zoon!

20. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :)

Nou ik ben bijna 29 weken en heb het nu al gehad hoor.. Vooral omdat ik nu complete bed rust moet houden en ik 3 kindjes heb rond huppelen ... En ik al nachten slecht slaap.. Veel pijn heb, veel bloed verlies.. En ik nog in een verbouwing zit.. En ik er alleen maar mag naar kijken... Adem in aden uit nog 11 weken ...

Deel Deze Pagina