Het is bijna weer zover.. VALENTIJNSDAG!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lenthe1987, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik vind het inderdaad commercieel, teveel zoetigheid, MAAR ik zou best een lief kaartje of bosje bloemen van mijn vriend willen krijgen dan. Maar hij vindt het de grootste onzin, dus ik hoef er niet op te rekenen.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij gaan koken voor en eten samen met vrienden die door een moeilijke tijd heen gaan. Niet speciaal voor Valentijn, maar het kwam zo uit op Valentijnsdag.
    Verder doen we er niet aan.

3. adi

adi Niet meer actief

wij gaan zaterdagavond lekker met zijn tweeën uiteten, dan naar een voorstelling en dan carnaval vieren.

Niet omdat het Valentijn is, maar omdat de kinderen eindelijk eens geen zwemles hebben op zondagochtend, en daarom kunnen gaan logeren. ;))

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben er nooit iets aan gedaan en zullen dat ook niet doen. 50 shades wilden we wel naartoe, maar doen we wel over een paar weken. Misschien wel de kids uit logeren al is dat meer om even bij te tanken qua slaap.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja! En bij Lidl hadden ze speciale tompoucen en toetjes met hartjessprinkles! Squee! :D

6. Wij doen niet aan valentijnsdag. Ik ben te gierig :p Haha, nee hoor, maar we hebben onszelf voorgenomen om te gaan sparen voor een aantal dingen en valentijnsdag slaan we dus even over ;)

7. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Ik benjarig op valentijnsdag..... Dus hier vieren we dat en geen Valentijn ;)

8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Wij doen elk jaar aan Valentijn, is echt een ding bij ons. Dit jaar hoop ik dan te bevallen (is de uitgerekende datum), dus "krijgen" we een baby ;)

Voor de rest heb ik even geen energie om iets te organiseren of halen. Vriend is wel iets van plan :) Vorig jaar ben ik op Valentijnsdag geopereerd, dus hebben we het op 14 maart gevierd :)

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wij doen er eigenlijk nooit wat aan, al heeft vorig jaar vriendlief een halve dag vrij genomen, heerlijk gekookt toen ik terug kwam van werk en het hele huis schoongemaakt (voor zover hij kan schoonmaken natuurlijk, maar het was zo lief!).

Maar we zijn elke dag extra lief voor elkaar haha. We gaan regelmatig een avondje lekker uit eten en naar de bios/bowlen/vul maar in, daar hoeft het geen valentijnsdag voor te zijn.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik hoop dus echt dat jullie aankomende zaterdag jullie baby krijgen

Bijzonder dan :)

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier is het ieder jaar weer anders. We zijn een paar keer wezen eten maar gezien de carnaval hier vertoon ik me liever niet in de stad dit weekeinde.
    Verder is het meestal om en om het ene jaar denk ik; Ik doe dit jaar niets hoor en krijg ik een superlief iets ( vorig jaar een groot chocolade hart en een super lieve kaart) en het andere jaar heb ik wat en vriendlief niets.. maakt niet uit.
    We maken er hoe dan ook een leuke avond van al was het maar omdat het ook zaterdag is haha..

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nee wij doen er niet aan. Heb liever dat het spontaan gaat en niet op zo een dag.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb tot nu toe elk jaar bloemen gekregen en ik bak meestal iets lekkers. Ik zou dit jaar eigenlijk liever die paar tientjes in de spaarpot doen, maar daar is m'n man het vast niet mee eens.

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wij doen er niet aan mee.

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij doen niet aan Valentijn. Ik vind het te commercieel en we hebben er niks mee. We gaan liever zo spontaan eens uit eten, iets leuks samen doen, en op de dag dat we zoveel jaar samen zijn, en op onze trouwdag. Dat heeft voor ons veel meer betekenis dan een doodnormale dag, die door de media en commercie als liefdesdag uitgeroepen is.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij gaan uit eten. Restaurant hier in de buurt had een hele leuke aanbieding. Gezellig met z'n tweetjes 😍

17. Luja

Luja Niet meer actief

#57 Luja, 9 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2015
    Ik vind Valentijnsdag vreselijk.
    Waarom MOET je op die dag per se wat leuks voor elkaar doen?
    Een kleine attentie op 1 van de andere 364 dagen heeft voor mij evenveel betekenis, of zelfs meer, omdat het dan niet 'moet'.

Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik elk jaar erg teleurgesteld en lichtelijk gefrustreerd ben als ik niks krijg :p maar mijn ex vond het nog grotere onzin dan ik.

18. misa

misa Niet meer actief

Nee wij doen er niet aan. Ten eerste omdat we het commercieel vinden en ten tweede omdat we twee weken later onze dag hebben dat we elkaar leerden kennen. Dit jaar 12 jaar......!

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ben vrijgezellig dus geen valentijnsdag vieren hier. Wel weten we zaterdag of we een meisje of jongen krijgen. Niet zo gepland, maar wel grappig :D
    Toen ik nog een relatie had kocht ik toch altijd een kleinigheidje + kaartje voor valentijnsdag. Vond ik gewoon leuk :)

20. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    oef nou wij zijn zo A romantisch komt vast weer niets van hahaha ;)

Deel Deze Pagina