Haai, Dan kan het best zijn dat we mekaar nog eens tegenkomen. Ik word ook 1 dezer dagen ongi.... Doeidoei
Dat zou natuurlijk erg leuk zijn! Als ik een afspraak heb, zet ik hem hier wel neer, dan kunnen we het zien! Groetjes Lieselot (Alice trouwens)
Dat zul je altijd zien: normaal doen mijn borsten vanaf precies 1 week voor de vreselijk zeer en nu 3 dagen ervoor heb ik nergens last van, ik hoop maar dat dit niet betekend dat ik het onbewust aan het tegenhouden ben...
Heel veel succes ! Wij hebben er goede ervaring mee, we zijn op die manier zwanger geraakt. Bij ons hebben ze na een negatieve terugplaatsing de toen ingevroren (twee) embryo's ontdooid en in mijn eigen cyclus teruggeplaatst. 8 november 2006 gestart en 29 november 2006 zwanger! Ben toen een aantal keer met urinemonsters naar het ziekenhuis gegaan. Daar bloed laten prikken en een echo om te kijken wanneer mijn eisprong zou zijn. Mijn eisprong moest geholpen worden met Pregnyl en toen had ik de plaatsing. Heel erg relaxed vond ik. Groetjes, Danielle
Ja, dit is inderdaad wat anders... Wij gaan beginnen met icsi behandelingen in eigen cyclus en gebruiken geen cryo's hiervoor...
Hoi Scat, Nee.......... Helemaal niet zelfs! Normaal wil je niet dat ze komen, maar nu kan het me niet snel genoeg gaan! Ik heb ook helemaal geen last gehad van zere borsten (en dat heb ik echt altijd een week voordat de komen). Ik ben vandaag niet helemaal fit, misschien zit er wel een stukje spanning bij.... Lig nu lekker op bed met de laptop bij me en de tv aan.... FF ontspannen... Maar het lukt niet echt hoor, ik denk erg veel aan wat ons te wachten staat... Kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen, maar ik denk dat iedereen daar wel last van heeft (gehad) toch?
Helemaal goed! Ik heb morgen de punctie en dan wordt het natuurlijk even spannend hoeveel eitjes er zijn en dan wordt het weer spannend hoeveel er teruggezet gaan worden..kortom spannend Ik begrijp precies hoe jij je voelt voor de eerste IVF. Er speelde mij van alles door m'n hoofd. Over het hoofdstuk wat afgesloten werd ( de natuurlijke manier van zwanger worden) en wat er gaat komen ( het onbekende, de hormonen, het spuiten) Als je ergens mee zit of je hebt vragen, vuur ze maar af Groetjes Scat
Hey meis, Ik kwam ook even kijken of je al gestart was...je staat nog in de startblokken dus. Ik hoop dat je gauw ongesteld wordt en kan gaan bellen! Ik lees mee... Elmo
Lieve Scat, dank je wel... Dat zal ik zeker doen. Heel veel succes met je punctie vandaag! Elmo, fijn dat je mee leest, Ik ben nog niet begonnen nee... De zijn er nog niet, wel 2 testen gebruikt hihihi, maar helaas... Ik voel me alles behalve lekker namelijk, grieperig, koorts, buikpijn, rare borsten, last van mijn rug, misselijk, je zou er haast wat van gaan denken Maar ik denk dat ik toch echt een griep te pakken heb! Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Alice (lieselot)
Hier nog even een update van mij, de zijn er nog steeds niet... Wel is er licht rose bloed en vandaag wat bruinverlies, dus het zal wel niet lang meer duren..... Hoop ik
Hoi Minou, Nou inmiddels wel hoor, gistermiddag kwamen ze erdoor! En hoe! Maargoed, a.s. donderdag om 9.40 heb ik de 1e echo! Nu beginnen we echt! Ik ben zo blij dat we eindelijk van start gaan! Groetjes Alice (lieselot)
Ik maak ook even een ander topic aan, met een ander titel, deze kan natuurlijk niet meer! Ik hoop dat jullie daar ook met me meeleven? Liefs Alice