Was net even bij hema om te kijken, maar ik vind ze er nogal onaantrekkelijk uitzien. Ik heb altijd padded bh's, vind t niet prettig als anderen mijn tepels zien hihi. Maar heb sinds enkele dagen opgezette borsten en mijn bh's knellen, beugel prikt in de zijkant, kortom tijd voor wat nieuws denk ik. Iemand ervaring met fijne bh's die steun geven en of meegroeien ? Alvast bedankt !
ik draag hier een mega witte Anita amternity, hij zit heerlijk maar het ziet er niet uit! (helaas ondertussen ook een H cup, en mijn oude bh's deden zoveel zeer dat ik nieuwe moest hebben dus dat heb ik snel geregeld) Nu heb ik voldoende bh's dus ik ga niet meer kopen maar na de zwangerschap ben ik van plan hot milk of cake voedingsbh's te kopen, die zien er erg mooi uit en ze hebben er ook voorgevormde varianten van. kijk anders even bij lingerievoortwee.nl
Ik ben er in het begin van mijn zwangerschap ook een gaan passen. Heb em snel weer uitgetrokken want het zat voor geen meter (ben ook de voorgevormde cups gewend). Heb toen maar gewoon een grotere maat gekocht en daar pas ik nog steeds in gelukkig, begint wel iets klein te worden maar het kan nog best. Heb nu hetzelfde probleem weer met het zoeken naar een voedingsbeha.
ik heb een roze van anita, maar dan een voedingsbh echt een lueke, bij mn zoon had ik gewone idd maar wil ook paed om dezelde reden
http://www.baby-walz.nl/Zwangerschapsmode/Anita/group/55082/product/3814836/L/3/Voedingsbeha-zwart-oudroze.a833.0.html
Er zijn verschillende merken die sexy zwangerschapslingerie maken. Bijv. Hot Milk of Cake Lingerie. Het zijn veelal buitenlandse merken maar ze worden ook wel geimporeerd door webwinkels. Ik kreeg mijn eerste voedingsbh van een vriendinnetje. Heb er inmiddels vijf en ben helemaal verkocht! Ze zitten heerlijk, geven steun zonder beugels. Als je het niet eng vindt om in het buitenland te bestellen is dit een leuke site: Nursing Bras - FREE UK Delivery Ik heb er hele goede ervaringen mee en ze zijn een stuk goedkoper dan Nederlandse sites.
heey, ik was laatst bij de prenatal, en daar hadden ze een paar redelijk leuke voedingsbh's. Die waren ook was voorgevormd. Misschien dat er op de website iets van op staat? Veel succes nog, Groetjes
Voor mij hoeft het niet per se sexy te zijn, als het maar ondersteuning biedt. Ik ben beugels gewend. Ik heb wel een cup 75G, dat is een maat waarin je sowieso al niet veel keus hebt. Maar ze beginnen nu echt ook strak te zitten hoor. Ik ga ook eens kijken bij die anita maternity.
Ik heb 2 meegroeibeha's van Anita MET Beugel en zitten echt super fijn. En niet een serg truttig http://www.baby-walz.nl/Zwangerschapsmode/Anita/group/55082/product/3814900/L/3/Zwangerschaps-beugelbeha-in-modieus-jacquarddesign.a833.0.html En http://www.baby-walz.nl/Zwangerschapsmode/Anita/group/55082/product/3754221/L/3/Zwangerschapsbeha-wit.a833.0.html
Dank voor jullie reacties, nog n vraagje hoor.(sorry) Gebruiken jullie dan nu e voedings bh dan al als meegroei bh dan ? Ik zit pas in mijn 6e week. Lijkt mij zonde om n voedings bh te kopen. Als ik m na bevalling nodig heb, is ie al op. Is een meegroei bh dan voor deze fase niet nuttiger?
Ik zoek een meegroeibh dus geen voedingsbh die geen beugels heeft en voorgevormd is want net als piri piri wil ik niet dat anderen mijn tepels zien. Ik zoek al weken piri piri en kan niks vinden, voorgevormde bestaan denk ik niet.
Ik heb nooit meegroei beha's gehad. In de zwangerschap van de oudste voedingsbeha's gekocht en 2 en half jaar BV gegeven. Ik had ze nu nog kunnen dragen maar mn cup is gegroeid dus helaas. Ik heb nu een voedingsbeha van Anita, heb ook een grote cup en vind ze wel goed ondersteunen...ze zijn alleen wel groot
Even een tip voor de hotmilk beha's, ze zijn in de UK veel goedkoper dan in Nederland. Scheelt ongeveer de helft. Kijk hier maar eens bijvoorbeeld: nursingbra.com
Hey bloem, als je de reacties terugleest, zie je int. Links waaronder wel enkele padded bhs staan. Dank dames ! Ik heb wat te kiezen !
Ik paste mijn oude bh's al heel snel niet meer (binnen 1 week een cupmaat omhoog zo rond de 8e week van m'n zwangerschap). Ik ben gewoon direct voedings bh's gaan dragen. Beugelloos vond ik fijn omdat alles heel gevoelig was, en voldoende steun geven voedingsbhs ook. Ow en meegroeien doen ze ook wel hoor, veel haakjes en genoeg stretch ruimte Ik ben normaal ook van de voorgevormde en padded bh's hoor, maar die van Hot Milk zitten ook heel mooi en stevig dus je ziet niet veel. Er zijn trouwens ook mooie voedinsbh's die wel een extra laagje stof/padding hebben. Van mij hoeft het trouwens ook niet enorm sexy ofzo, die merken markeren het zelf zo. Ik vind het wel leuk dat E mooie kleurtjes en versiering hebben ipv strak zwart of wit.
Hier een super leuke site die jullie misschien al lang kennen. Ik vind dat ze hele leuke dingen hebben. Een heerlijke zwangerschap gewenst allemaal! Baby in je buik - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeib
Ik heb ergens gelezen dat je beter geen bh's met beugel kan gebruiken, (weet alleen niet meer waarom), maar dit is niet zo? en hoe doen jullie het met de maat. Is het hetzelfde als je oude maat??