Wachtwoord hotmail ineens onjuist?!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Naaahhh ik snap er helemaal niets van!
    Ik zit op msn, ontvang een mailtje (van Ebay :( ), klik op het venstertje en in plaats van dat ik in mijn mailbox kom, moet ik me ineens opnieuw aanmelden. Dus ik typ mijn wachtwoord in en druk op inloggen. Geeft hij aan dat het wachtwoord onjuist is! Heb het 100x geprobeerd, maar hij doet het echt niet meer.
    Heb al geprobeerd om op 'wachtwoord vergeten?' te klikken, en alle instructies opgevolgd maar dan krijg ik een melding dat de gegevens om mn wachtwoord te wijzigen verstuurd zijn naar mn mailadres. :( Waar ik dus het wachtwoord ineens niet meer van heb.

    Ik snap er helemaal niets van!
     
  2. misschien staat ie op Caps Lock?
     
  3. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    of nu nog even proberen
    anders ben ik bang dat die gehackt is.. al lijkt me dat sterk maar toch ;)
     
  4. Niet meer actief

    Nee, helaas niet :(

    Bij msn hoef ik hem namelijk ook nooit meer te typen, maar staat hij er al en ook die doet het nu niet. Ik baal zo, er zitten zo ontzettend veel belangrijke mailtjes in mn mailbox..
     
  5. jeetje zeg wat erg! :(

    dan moet je m zelf proberen te hacken..
    trouwens erg dom van hotmail als je je password niet weet dat ze je gegevens opsturen naar je inbox :(
     
  6. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Dan is het gehacked, ik heb het vroeger ook eens gehad bij hotmail, ineens deed mijn password niets meer, alles geprobeerd.....gehacked dus
     
  7. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

    je kunt gewoon met hotmail contact leggen dan vragen ze je om je emailadres en je gegevens waar je je email mee hebt aangemaakt ik heb ook standaart een ander emailadres waar ik mijn wachtwoorden naartoe stuur en die ik nooit aan iemand doorgeef

    gewoon even een mailtje sturen dus

    groetjes nathalie
     
  8. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    hopelijk werkt dat, maar het kan inderdaad zijn dat het gehacked is...
     
  9. Niet meer actief

    Ik kan er echt niet bij dat iemand mij hackt, wie heeft daar in vredesnaam belang bij? En welk belang dan wel!?

    :cry:

    Ga nu proberen om een mail te sturen naar hotmail, hoop dat dit helpt.
    Bedankt voor jullie reacties :)
     
  10. zonnetje08

    zonnetje08 Actief lid

    1 aug 2008
    159
    0
    0
    normaal gesproken kun je via je geheime vraag ook je wachtwoord weer opnieuw instellen als je deze vergeten bent, en je kunt via hotmail een ander alternatief email adres invullen waar je wachtwoord heengestuurd wordt als je die vergeten bent.

    wat trouwens ook nog kan is dat het gewoon aan hotmail zelf ligt, en dat je straks zo ineens wel weer kunt inloggen.
     
  11. Niet meer actief

    Oh, maar dan moet ik nu zeker eerst een nieuw mailadres aanmaken, want momenteel kan ik helemaal geen mailtjes versturen haha.
     
  12. Niet meer actief

    Ja, inderdaad. Maar ik denk dat ik geen geheime vraag ingesteld heb ofzo want ik kan hier niets over terug vinden..
     
  13. ja ik heb het net ook even bekeken.
    en inderdaad staat er : instructies verzonden naar *mijn mailadres*. (trouwens.. het maitlje is nog niet binnen, dus ik ontvang m niet eens)
    tja.. echt snugger vind ik het niet, maargoed ;)

    Kleinwonder, ik heb toendertijd wel een geheime vraag ingevuld, maar daar krijg ik nu ook niks van te zien. misschien is er iets veranderd.
     
  14. Niet meer actief

    Rach: thnx dat je het even na gezocht hebt. Er zal inderdaad wel iets veranderd zijn, want ergens staat me wel iets bij dat ik dit ingevuld heb.

    Heb net via de hotmailsite een bericht verzonden naar hotmail met alle details erbij. Hoop dat ze er iets mee doen en me straks blij maken met goed bericht :)
     
  15. Joy72

    Joy72 Fanatiek lid

    29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ms kun je dit nog proberen (ik heb dit ook wel is en dan staat me instelling niet goed)

    Onder op je werk balk heb je NL staan als je daar op klikt kan je hem op EN zetten vaak heb je dan andere tekentjes als met de NL.Dat werkt in ieder geval ook bij mij.Dus even op EN zetten werkt het dan nog niet weet ik het ook niet.
     

Deel Deze Pagina