Oeh nice, gefeliciteerd! Het is best pittig hè, mijn man hoeft gelukkig ook nog maar een jaar..aftellen!
Ja ben er ook super blij mee! Even weer wat rust in de tent tot over een paar maanden de volgende studie
Wat een TOP prestatie! 👏🏼 Leuke studie ook btw. 😉 Ik zou zeggen tijd voor een groot feest en lekker genieten van zijn/julliie vrije tijd nu, er zal een hele last van jullie afvallen nu. 🎉
Gefeliciteerd! Dat is zeker een hele prestatie! Zelfs al was hij single en voltijd student. Is hij nou klaar, of gaat hij nog promoveren?
Heel stiekem in zijn hart wil hij nog verder. Hij mag nu nog een verkorte opleiding doen tot politieagent en dan echt het gebied zelf in zeg maar in de cybercrime en forensic of hij moet nog 15 studiepunten erbij halen en docent worden aan de universiteit. Het is dus nu echt even kiezen wat hij gaat doen. Ik gok dat hij het werkveld ingaat daar ligt echt zijn hart al heeft de professor wel gevraagd of hij geen leraar wilde worden. Mijn man wil heel graag deze gasten opsporen (en moet ook zeggen dat hij erg goed is in dat werk) dus ik vermoed dus wel dat hij uiteindelijk voor de studie nog kiest om de verkorte opleiding te doen tot rechercheur.
Gaaf zeg! Gefeliciteerd!! Mijn man studeert als het goed is voor de zomer af, niet cum laude maar wel super goed gedaan. We hebben nogal wat meegemaakt afgelopen 4 jaar dus vind het intens knap!! Nog even doorbijten hier!
Gefeliciteerd!!! Echt knap!! Lijkt me overigens een hele interessante studie. Mijn man is ook pas afgestudeerd Dus ik dacht ook even lekker rustig maar nu is hij aan het promoveren . Komend jaar ga ik ook weer beginnen met een studie dus het wordt lekker druk..
Klinkt stoer, zeg! Hou er wel rekening mee, dat als je in de cybercrime (opsporing dan ) gaat, je some serious shit tegen kunt komen. Dingen met kinderen enzo... Ik ken iemand, die dat heeft gedaan en het doet iets met je, hoor! Je moet metaal héél sterk in je schoenen staan, wil je niet zelf verknipt raken door dat werk (en dan bedoel ik niet dat je het zelf gaat doen of zo, maar dat je er nachtmerries van krijgt en erger....)
I know we been there dat heeft hij al eens moeten doen vandaar dat er bij hem een knop om is gegaan met dit wil ik, dit wil ik voorkomen!