Het was in het ovulatie en zwangerschapstesten topic al wel duidelijk.. Vandaag 2 testen gedaan en ik ben zwanger! Ik geloof niet dat t al tot me door dringt, maar ben wel heel gelukkig Hoe moet ik in vredesnaam mn mond houden tegen iedereen volgens mij hangt er een neon bord boven mijn hoofd zo blij ben ik hahaha. Maar tegelijk ook ontzettend spannend en een beetje eng, durf niet goed te juichen tot dat de 3 maanden voorbij zijn... Wat nou als... Oewww IK BEN ZWANGERRRRRR Morgen de doc maar eens bellen
Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Kan me voorstellen dat het moeilijk is je mond te houden, ik zou het niet kunnen namelijk! Ik had ook echt zo'n euforisch gevoel dat ik het wel van de daken wou schreeuwen hahaha. Bel morgen idd de doc maar is op! Meis van harte!
Van harte gefeliciteerd meiss! Ik weet hoe het is om je mond te moeten houden.. ook ik zou het graag van de daken af schreeuwen hahaha! Maar eerst nog even bijkomen van de schrik, want had het namelijk niet echt verwacht.
Thxx Vanochtend just to be sure nog een KV test gedaan en deze geeft ook nogsteeds zwanger aan Vanochtend naar de VK gebeld en we hebben 22 september een Intake gesprek. Spannneeeend, maar wat duurd dat nog lang zeg!
ik had je al even gevolgd op het ovulatie en zwangerschapstesten topic en nu kan ik je echt feliciteren! Super gefeliciteerd en geniet ervan meid!
haha gefeliciteerd meis kan me ook heel goed voorstellen dat je je mond niet kunt houden ik vertelde het ook meteen aan wie het maar wilde horen en wie het niet wilde horen ook haha
Heel erg gefeliciteerd, Ik moet bekenen kon mijn mond echt niet houden, binnen tien min wist de halve stad het als je zo gelukkig er mee bent gewoon doen. haha,
Whaha ja ik kan t ook slecht hoor, mn vriend en ik hebben al een paar keer over en weer gebeld met de vraag "is t goed als ik die en die bel??" Inmiddels weten onze ouders, broer en zus en de mensen waar we het meest om geven het. lalalalaaaa me soo happyyyyyyy