het is echt een pieeeeep

Discussie in 'De lounge' gestart door melody1e, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi meid, laat een man je NOOIT vertellen wat jij wel en niet moet doen met jouw lichaam. Je weet natuurlijk nog helemaal niet zeker of je zwanger bent, het eerste wat ik nu zou doen in jouw geval is een test halen.

Ik weet natuurlijk niet hoe je zwanger geraakt bent, maar als je geen anticonceptie gebruikt hebt, had hij er ook bij stil moeten staan dat daar kinderen van kunnen komen. Wat een domme l*l dan dat hij nu zo reageert, sorry. Maar haal eerst een test!

2. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    hee meiden
    bedank t voor jullie lieve berichte doet me goed
    Ik heb vandaag weer een test gedaan 2x negatief mar nog altijd niet ongi.

ik heb vandaag met me ex gepraat hij zegt dat ik het verkeert begrijp hij wil graag vrienden blijven en als ik dreig mijn kat weg te halen en uitzijn leven te stappen wilt hij weer eerst praten omdat ik het zij volgens hem uit verdriet ik deed alles voor hem echt alles en nooit klaagde ik toen het uit was vroeg hij of we vrienden konden blijven juist omdat ik zo veel voor hem deed
    waarom wil hij dat nu dan ineens niet meer maar wel met zijn vriend is hij homo dan of zo
    hij wilde nooit met me weg was hij te moe voor en nu
    gaat hij altijd weg
    al ik daar ben geweest en ik ga weg staat hij voor de deur en gaan ze weg
    bios houd hij niet van zijn ze geweest stad houd hij niet va gaan ze heen shoppen vind hij niet leuk dat doen ze
    ik voel me echt zo goedkoop en aan de kant gezet
    ben benieuwt waar hij vanavond weer mee komt

liefs monique

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Jij moet je absoluut niet goedkoop voelen meid, je bent juist heel sterk door hem aan de kant te zetten. Ik vind dat heel knap van je ;)

4. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ow sorry ik wist niet dat je dyslectisch bent...neem het wel terug...

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nou ik las het in een keer hoor..enneh t gaat om de inhoud en betekenis toch?! ;)

Ehm ik zou hem dumpen...ik bedoel dat hij geen rekeing met je houd en je niet wil was voor mij reden genoeg om te beseffen dat hij de energie niet waard is.

Of ik nu zwanger zou zijn of niet...als hij nu al zo doet wat moet het dan in de toekomst?

Maar goed jij moet de keuze maken enneh t enige advies wat ik je geven wil is:
    luister naar je hart helemaal wat een mogelijke zwangerschap (kindje) betreft!

Liefs en sterkte,
    Mili

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik wilde ook nog even wat kwijt ;)

onze oma's hebben hard gestreden en gevochten voor het recht om BAAS IN EIGEN BUIK te zijn. Dus laat je niks opdringen en denk goed na over wat JIJ wil.

Als je tegen abortus bent: dan ook niet doen want daar krijg je je leven lang spijt van.

Voor de rest ben ik het me de meiden eens: een vent die zo tegen je doet, houdt alleen van zichzelf. Maar hij is al je ex begrijp ik?

sterkte wijffie!

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Zwanger of niet,dumpen die handel!
    Jouw ex heeft geen respect voor jou (en zijn evt.kindje)!
    Leef je eigen leven,jij bent daarin de baas...
    Succes meid!

8. sim

sim Niet meer actief

nou ja zeg, dus als je dreigt met zijn kat weghalen, komt ie met hangende pootjes terug, maar je moet wel zijn kind weg laten halen? tjonge jonge, ik zou rechtsomkeren en niet meer achterom kijken, iemand die zulke uitspraken doet :(

9. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nog even over je zwangerschapstest, ik was 9 dagen overtijd en heb een test gedaan, die was ook negatief. Mijn menstruatie bleef echter uit en zowel mijn huisarts als ik dachten aan alle andere oorzaken behalve zwangerschap (test was immers negatief), paar weken later bleek ik al 12 weken zwanger te zijn. Zwangerschapstest gaf toen ook gewoon netjes 2 streepjes aan. Probeer het dus gewoon nog een keer over een week ofzo, mits je ongesteld word natuurlijk.

10. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    hoi meiden

bedankt voor jullie steun ik heb nu echt super goed nieuws

ik ben er heen gegaan omdat hij weer wou raten
    uit eindelijk was ik de geen van alles en had toe echt zo iets van ik wil dit niet langer heb alles gepakt de kat mee en ben weg gegaan
    met de tekst dat ik voorlopig hem even niet meer hoef te zien
    dat was dus woensdag
    nu vandaag
    belde hij me op en zij hij dat het hem heel erg spijt en dat hij mij terug wil ben eerst heel hart gaan lagen en zij toen als je dat echt wil moet je veranderen en kiezen voor je kind (als het zo is) en iets heel speciaals moeten doen voor mij eer ik terug kom

ik heb de hoop al op gegeven en moet voor mijn gevoel voorlopig geen man meer dat gezeur de hele tijd
    kan ik beter 24 uur werken hoor ik het zelfde gezeur

ik ga maandag de dokter bellen als ik dan nog steeds niet ongi ben

groetjes monique
    :D

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

joepie! gelijk heb je meid! sterk hoor!

12. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    succes meis!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Succes! Zet hem en kies voor jezelf meid! :thumup:

14. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    hihihih

bedankt allemaal ben echt zo blij dat ik deze stap heb genomen
    groetjes monique

15. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    hoi meide

ik wil jullie tog even op de hoogte houden na jullie lieve steun

ik heb maandag een test gedaan en daar was licht op te zien dat ik zwanger ben hihih ik helemaal blij
    maar nog geen uur later begon mijn buik heeeeel erg pijn te doen
    en begon ik te bloeden
    ik ben met mijn ma tog even naar de HA geweest en die zij dat ik idd niet meer zwanger ben :cry:
    blijf maar alles op een goede manier kijken en denk er over van mijn volgende kind zal wel gewenst zijn door papie lief

nog maals bedakt voor jullie lieve worden
    dike zoen en suc6 verder
    liefs monique

Deel Deze Pagina