Vorige week vrijdag getest: Super licht streepje (alleen tegen het licht zichtbaar). Maandag getest: Nog steeds een licht streepje, bijna niet te zien. Woensdag ochtend getest: Na 10min een lichte duidelijke streep. Yes, we durven te juichen! Ook in de loop van de dag merkte ik al een aantal symptonen opkomen, emotioneel, wat gevoelige borsten, en heel vreemd... je voelt dat er iets in je onderbuik gebeurt. Er lijkt wat te vloeien, maar er komt niets uit. Het mooiste kerscadeau ooit!
Gefeliciteerd ! geniet ervan. Mijn testen waren ook heel licht (alle 5) maar een streep = een streep he Veel suc6
Van harte gefeliciteerd. Wat een mooi kerstcadeau zeg. Ik weet het zelf ook pas net en het is zo onwerkelijk omdat je er nog niet zo heel van merkt. Geniet ervan! Liefs,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!