Jeej Super meid! Ben zo blij voor je! Ik wens je een supermooie zwangerschap! Je wordt een topmama! Ik weet het zeker
Meid, van HARTE gefeliciteerd! Ga er lekker met volle teugen van genieten. Zo onwijs dik verdiend! Ik ben superblij voor je!
Oh meid wat goed! Ik keek 2 weken geleden naar je filmpje in je onderschrift en heb even een traantje weggepinkt... je staat er niet bij stil totdat het jezelf overkomt! Meid geniet ervan! groetjes Iman
Super super super gefeliciteerd lieve Rachel! Ik wens jullie echt een ontzettend mooie zwangerschap toe. Geniet van elke dag (hoe beroerd die ook kan zijn ). Ook Elmoman was dolenthousiast toen ik hem had gesms't. Ook namens hem van harte gefeliciteerd! Dat was nog eens een leuk telefoontje!
Hey Rach, wij hebben een hele tijd terug samen geschreven op het IUI topic en nadat ik zwanger werd, ben ik je altijd een beetje blijven volgen. Ik gun(de) het je zo enorm erg om ook zwanger te worden...en nu is het dan zover! Ik ben zo blij voor jou en je man. Van harte gefeliciteerd! en ik wens je een hele fijne zwangerschap en een wolk van een baby! Geniet ervan! Liefs Draaimolen
Lieve Rach, Je kent mij niet maar ik lees altijd ff hoe het met je gaat en ik ben zo blij voor je dat eindelijk zwanger bent! Echt super. Geniet er van met ze 3e! Liefs Loyus
En nu ga ik op het officiele '' Ik ben zwanger" forum je voor de 3e keer feliciteren! Hiep, hiep..hiep hoera! Je bent zwanger! Geniet er maar van Gr Flam
Van harte gefeliciteerd Rach....tis je zo gegund! Geniet er lekker van...de tijd vliegt voorbij Ik volg je over een paar weekjes!