JEEEEEEEH! Ik had hier zo op gehoopt meid, ik ben zooooo blij! Van harte gefeliciteerd voor jou en je man en geniet ervan... Dikke kus,
Owwww Rachel, wat een fantastisch nieuws! Nu dan toch een positieve test, en hopelijk verloopt alles voorspoedig! Van harte gefeliciteerd! Groetjes, Wendy
OOOO WAUW Rach, wat goed! Hartstikke gefeliciteerd meid! Ben heel erg blij voor jullie. Zo lang op gewacht en dan nu jullie wondertje. Super! Ga er lekker van genieten. Liefs.
YES! ! ! Van harte gefeliciteerd met je positieve test! Op naar de eerste echo. Zie je wel dat je het zwangere-moderator-stokje mooi van me hebt overgenomen? Geniet van je roze wolk en doe gerust een dikke sprong in de lucht van blijdschap. Daar kan jullie pukje echt wel tegen. Ook een dikke knuf voor je man. Liefs van Kiki
Hey rachel, Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! Heb een tijdje met je op het IUI topic geschreven, wat fijn zeg dat je grote wens nu eindelijk uit gaat komen! Alle geluk van de wereld, en nu fijn gaan genieten van je zwangerschap. veel liefs Manonie
Hee Rach, ik had je hier nog niet eens gefeliciteerd. Bij deze! Hele dikke knuf, SRB PS: heb hetzelfde als jij gisteren gok ik, kon gewoon niet meer slapen, ben al sinds half 7 klaar en klaar wakker!
@ Rach; ontzettend gefeli meid! wat mega fijn! ik was net terug van vakantie, en t is leuk terugkomen met zulk nieuws! Geniet van t wondertje in je buik! ook gefeli voor meneer Rach! Liefss, Taliaa