Hoi dames, Ben bijna 7 weken zwanger en heb sinds een weekje last van bloedverlies. Eerst was het veel waarvan ik schrok en mocht voor een echo komen. Alles was goed. Na 5 dagen was het nog steeds niet opgehouden, kreeg weer een echo voor gerustelling, was weer goed. Wij blij natuurlijk! Mijn bloedverlies is nog steeds niet opgehouden, terwijl ik dacht dat het minder werd.. heb af en toe bij het afvegen bruinige afscheiding, maar soms ook wat meer en is het rood. Zijn er nog meer dames dit hetzelfde hebben als ik? Snap niet waar het bloed vandaan komt. 30 maart heb ik nog een echo, wil dan vragen of ze extra goed kijken voor gekke dingen..
ik heb hetzelfde. ik heb alleen geen bloed maar wel bruine afscheiding en ook af en toe bruine slierten. hoop dat het oud bloed is. Ik had vorige week maandag een echo, maar was nog niet veel te zien. gelukkig bij jou wel al een hartje. hoop dat ik ook snel weer voor een echo mag. voorals nog moet ik tot week 12 wachten
Hoi, Ik heb het ook gehad vanaf 5 weken zowel bruin als bloedverllies, toen ik voor een echo ging, kon mijn gynecoloog nog niets zien. (enkel vruchtzakje) Vier dagen later mocht ik terug op controle en toen zag hij een kloppend hartje. ik heb wel drie weken moeten plat liggen, en ook drie weken bloedverlies gehad tot +/- 8,5 weken zwangerschap. Mijn bloedverlies was te wijten aan de ligging van de placenta, deze moest nog draaien, deze lag voor de uitgang waar het kindje uiteindelijk door moet komen. En ondertussen ben ik bijna halfweg mijn zwangerschap, morgen terug op controle. Er blijft toch steeds een angst hangen of alles nog goed zit. Hou je vooral rustig. Liefs Lentel
Hoi, Heb het ook. Ben voor de tweede keer zwanger. De eerste keer had ik het ook. Toen maar een kleine week, rond de 8e week. Heb uiteindelijk een kerngezonde zoon gekregen. Nu ben ik 11 weken zwanger en heb ik het weer. Alweer vanaf zo'n 8 weken. Het is nog niet gestopt. Heb wel al twee echo's gehad. Die waren goed. Ook heb ik gisteren heel voorzichtig het hartje gehoord. Er hoeft dus niets aan de hand te zijn. Groetjes Linda
Hey meiden, Ik ben dus niet de enige die dit meemaakt. Is toch een gerustelling ook al is het niet iets waar je blij om moet zijn. Sinds vandaag lijkt het bloedverlies op te houden, dus dat is positief. Maandag krijg ik voor de 3e x een echo, heb er alle vertrouwen in dat het goed zal zijn. Begin namelijk sinds vandaag misselijk te worden, dat is ook weer iets positiefs