Hallo allemaal, Twee dagen na mijn eerste test durf ik het dan eindelijk echt uit te spreken..... IK BEN ZWANGER!!!! Inmiddels al 6 testen van 3 merken verder maar ze hadden allemaal hetzelfde antwoord, een tweede (lichte) streep! Voor de mensen die mij verder niet kennen, ik heb net 1 maand Clomid achter de rug en het is direct raak! Nu de kritische maanden door en wennen aan het idee dat het nu echt gaat gebeuren Gr. Cybi
gefeliciteeeeeeeeeeeerd HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA wat ontzettend leuk voor je!!! geniet er lekker van!! ik hoop dat alles helemaaaaal voorspoedig gaat. liefs muis
Van harte gefeliciteerd. Ik had zo straks al in een ander topic gelezen dat je kon testen. Was wel benieuwd of je positief zou testen. En nu zie ik hier je berichtje! Geniet ervan meid! Ik ben ook zwanger geworden met clomid. Fijn dat het gelijk de 1e keer daarmee raak is!
Bedankt voor jullie reacties en zeker een heerlijk gevoel! Mijn banner heb ik even aangepast die scheen namelijk niet te kloppen waardoor het inderdaad lekker alsof ik heel vroeg getest had. Gr. Cybi