ik heb eerst die van kruidvat gedaan daar zag ik een schaduw streepje dus ik de dokter gebelt omdat ik een weet tevroeg had getest, maar die zij streepje is een streepje, ik heb toch maar een clear blue gekocht en die gaf negatief en die van predector ook dus toch maar een beetje onzeker geweest dus toch maar die goedkopen van de kruidvat enja hoor gewoon zwanger misschien is je hormoon iets te laag nog maar je bent gewoon zwanger gewoon 2 of 3 dagen wachten hoe moeilijk het ook is wand ik had ook geen geduld om te wachten probeer eens eentje van de kruidvat, die hebben geen voor gedrukt streepje. gefiliciteerd nog het is nog onwerkelijk ik kon het ook niet geloven hoor, groetjes elvira
Gefeliciteerd met je zwangerschap meis. Ik koop eigenlijk altijd de goedkope testen. Meestal bij ons in de apotheek omdat ik voor de kruitvat eerst 20 minuten moet fietsen. Nu heb ik matcare en die kan ik bestellen. De matcare kan je ook 4 dagen voor je NOD gebruiken zeggen ze.
Hoi Babydreame (naamgenootje) Ik heb dit topic verplaatst, naar ik ben zwanger. Laat je maar lekker feliciteren. Groetjes, Elvira Moderator Zwangerschapspagina.nl