Hallo Dames Ow ben zo blij zeg ken het nog steeds niet geloven Maar wij zijn zwanger !!!!!!!!!!! van ons 2e wondrtje ik zou gisteren ongestelt moeten worden maar het kwam niet en ik had wel last van mijn borst heb ik vaker last van eind van de maand ( kiester) dus dacht van ach word het gewoon maar dacht ik doe toch een test van kv en ja hoor gelijk duidelijke streepjes te zien ik geloofde het niet dus savonds een duurde gekocht een claubleu en ja hoor zwanger 2-3 als ik goed heb gerekent ben ik 22 sept 2011 uitgerekent hoop zo dat het goed blijft zitten tot dan succes iedereen
Hey Cita, Gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen een test gedaan en yes!! Ook zwanger van ons tweede wonder!! Ik ben zo blij dat het nu vrij snel gelukt is!! En ik ben ook 22 september uitgeteld!! Geniet van de zwangerschap! Groetjes
Iedereen bedankt !!!! en pfffffffffffffffff ook toevalig ik ben ook 22 sept uitgerekend dus SPANNEND!!!!!!!! mijn ouders komen om 16.00u omdat mijn man zijn verjaadag viert en geven wij aan onze ouders een morkop en daarin hebben wij een speen in gedaan met I Love Oma en Opa met een tekst erbij aan een kaartje : ook al ben ik maar piepklein,ik weet dat u voor mij een lieve opa/oma zult zijn xxxjes van u 3e kleinkind ben benieuwd hoe ze gaan reageren en savonds komen de andere en dan vertellen wij het ook in algemeen ben benieuwd liefs van citta