We hebben een temperamentvolle dochter van ruim 15 maand. Afgelopen week was heerlijk met haar, haar humeur was opperbest. Ze had namelijk een sprong gehad, en niet zo'n beetje ook Helaas is haar humeur weer omgeslagen, niet door een sprong, maar door een verkoudheid:x. Arm kind, overal word ze weer boos om en als ze bv haar hoofd stoot is het huis ook te klein. Afgelopen week was het wel anders; ging er iets mis, zei ze "boemm" en het was klaar. Maar nu, weer totaal overstuur. Ik weet inmiddels hoe ik met zulke buien om moet gaan, maar energie-vretend is het wel. Gelukkig eet en drinkt ze wel goed, en ze heeft vannacht ook goed geslapen, zelfs tot 8:45 vanmorgen(en mama ook). Ze is net ook gewoon gaan slapen, ben benieuwd hoe het gaat als ze straks weer wakker is. Ik baal wel hoor, ging het eindelijk weer lekker, gooit zo'n vieze verkoudheid weer roet in eten voor mijn kleine meid! Zo, moest even mijn ei kwijt
En zo is er altijd wat Gelukkig gaat alles ook weer over Succes komende dagen en hopelijk knapt ze snel weer op!
Hier ook net een verschrikkelijke dprong achter de rug! En ja hoor...verkouden . Loop de halve avond/ nacht op en neer om te troosten...zucht... Sterkte en beterschap daar!!