Het is een fase, het is een fase

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wachtend, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Als ze verder goed eet, zou ik denken aan een groeispurt, mogelijk in combi met wat extra bijhalen na het ziek-zijn. Ik zou haar volgen, ze gaat vanzelf wel weer naar normalere hoeveelheden.

2. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    Ook al heb je een gehorig huis, jullie hebben nu eenmaal een kindje en die huilt weleens .
    Dat moeten je buren toch ook snappen?
    Moet geen reden zijn om dan toch maar aan toe te geven.

3. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    omg :(

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

We volgen haar inderdaad in wat ze wilt. En we gaan het wel zien.
    Hopelijk duurt het niet te lang haha want we zijn aardig gesloopt ;)

De buren maken om alles ruzie met ons dus we durven het gewoon echt niet aan :(

5. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    #25 Celika, 17 jan 2016
    Laatst bewerkt: 17 jan 2016
    Als ze na de fles wel stil is zou ik haar gewoon een flesje geven.
    Ja het is een fase en die verdwijnt ook wel weer dus een extra flesje is echt geen probleem.
    Wij gaven met 10 maanden ook wel eens een flesje is heel normaal voor een kleintje.
    Volg je kindje en dan komt het goed.

@ maartt slecht voor de tanden om nachtvoeding te geven kom op zeg!
    Dat jij het nou zat bent om nachtvoeding te geven prima maar dit kindje heeft duidelijk honger dus waar gaat het over!
    Ieder heeft zijn eigen manier maar ga niet met tegen argumenten komen om geen nachtvoeding meer te hoeven geven.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik wou dat mijn dochter zoveel dronk op een dag!
    Hier nog maar 3 flessen kv waarvan er maar 2 echt opgaan namelijk die van haar ontbijt rond 5.30/6.00 en haar nachtfles om 22.30/23.00
    Ze weigert haar melk overdag en ik krijg er met veel moeite 150ml sap/thee/water of diksap in.
    Eten doet ze (nog) heel goed maar vanaf 19.30 ( avondfles) tot de volgende ochtend vroeg trekt ze echt niet misschien juist omdat ze overdag zo weinig drinkt krijgt ze laat op de avond dorst.
    Ik volg ook haar schema heeft ze honger/dorst trek of weet ik veel ze krijgt het.
    Bij zoonlief ook altijd gedaan.

Deel Deze Pagina