Bij het bestuderen van mijn echo foto zag ik rechts bovenin staan: "Har-laag" . Maar op sommige andere echo foto's van andere vrouwen staat daar "Har-mid" of "Har-hoog". Heeft iemand een idee wat dit betekent?
Hmmm ja misschien wel.. Maar als ik het goed heb begrepen uit de informatie die ik heb gelezen ontstaat de placenta pas in de aankomende weken? Dus dat kunnen ze vast nog niet zien dan, denk ik.
Ik heb wat zitten googelen en een afkorting har staat voor hemagglutinatieremming, wat volgens mij met rode hond te maken heeft, of jij daar antistoffen oid voor gemaakt heb of niet. Maar ik zou het hier bij het vk-forum even navragen als ik jou was, of morgen even je vk bellen.
Interessant! Ze vroeg wel of ik de waterpokken heb gehad en ik zei 'ja', en toen zei ze dat ik dan antistoffen heb in mijn lichaam. Maar waarom er dan "laag" staat..
Als het inderdaad om zo'n kinderziekte gast dan kan het zijn dat je lichaam de anti stoffen afbreekt. Bleek bij mij het geval te zijn, maar met 8 weken heb je toch nog geen bloed geprikt, of wel?
Ik heb wel een formulier meegekregen om bloed te laten prikken maar dit gaat geloof ik alleen maar om HB en suiker.. Ik zal het morgen eens aan de vk vragen
Heeft niets met de persoon te maken maar met de apparatuur zelf. Dit is wat ik vond met google: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090121145713AAuZK1T Har = harmonic imaging