Hoihoi, Ik ben vandaag 25+3 weken zwanger. Nu het volgende herkent iemand van jullie deze dingen en zoja wat was het? Ik heb gisteravond flinke steken van onderen gehad zeg maar, verder geen aandacht aan geschonken en het trok vanzelf weer weg. Vanacht meerdere malen wakker geworden van de buikpijn (krampen menstruatie achtig gevoel in mijn midden onderbuik) Vanmorgen opgestaan paracetamol ingenomen en naar mijn vrijwilligerswerk gegaan. Nu nog steeds last van de krampen in mijn midden onderbuik trek door naar mijn gehele onderrug en voel echt druk in mijn onderbuik en onderrug. Het is niet zo dat ik helemaal dubbel lig van de pijn het komt echt in een soort van aanvallen die niet langer dan een minuut duren en dan weer wegtrekken. Ze zijn wel flink vervelend en met paracetamol niet te onderdrukken. Blijf nu alleen we echt de druk in mijn rug houden constant. Geen bloedverlies gehad in ieder geval Dankje voor het meedenken. Groetjes
Ik zou toch maar even je vk bellen als je de hele tijd zo'n pijn hebt en blijft houden. Misschien blaasontsteking? Ik kreeg daar harde buiken van die elke paar minuten terug kwamen, heel vervelend.
Ben blij dat ik gisteren gebeld heb. Kon gelijk komen het bleek dat mijn baarmoedermond gekrompen was en ik harde buiken had. Ze hebben me een nacht opgenomen om te kijken of het door zette. Gelukkig niet en ben ik nu weer thuis moet nu wel extra oo controle
Goed dat je gebeld hebt! Doe rustig aan, denk aan je kleintje in je buik en als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor. Daar zijn ze voor.
Bedankt voor jullie reacties Rustig aan doen is normaal niks voor mij maar mijn mannetje gaat voor alles natuurlijk