Volgende week hebben we een babyshower van een vriendin, helaas kunnen er maar 5 van de 10 mensen en zijn we dus met een erg klein clubje! een spel is dus niet zo leuk, nou hadden we het idee om iets te gaan knutselen... maar wat? Bijv. rompertjes/slabbers beschilderen Wie o wie heeft HET idee??
Met zo'n klein groepje is het ook wel leuk om spelletjes met de aanstaande moeder te doen. Laat ze bijvoorbeeld geblinddoekt een luier omdoen bij een knuffelbeest. Of laat ze ruiken 'wat er in de luier zit' (pindakaas, chocomelk, gesmolten mars, gesmolten snickers...) En de 'stoelendans' met een vieze luier is ook met een klein groepje erg leuk. Doe warme chocomelk in een luier en laat hem rondgaan zolang de muziek draait. Je zal verbaast staan hoe snel hij rondgaat Rompertjes schilderen is ook heel leuk. Blanco rompertjes halen bij de zeeman en kledingverf kun je halen bij de pipoos. Misschien hebben ze het bij de action ook wel, maar dan goedkoper
Ken je Pinterest? Als je daar zoekt op 'babyshower crafts' of 'baby shower craft' krijg je ook allemaal leuke ideetjes in beeld. Misschien staat daar iets tussen!
Vorige week werd ik in het zonnetje gezet. Wij hebben een soort hightea gehad, wat ben ik (raden wat voor babyartikel je bent) en daarna spuugdoeken versiert. Het was gewoon een gezellige middag, wat ik het belangrijkste vond
Hoorde laatst van iemand dat ze 'sterkte' wensen en grappige quotes op luiers hadden geschreven. Die in een speciale doos voor de nacht, om de nachtluiers een beetje te veraangenamen
Ik zou zelf gewoon lekker gaan high tea'en ofzo, maar ik ben ook echt niet van het luiers snuffelen en dat soort spelletjes...