fulltime kolven en minder melk...

Discussion in 'Borstvoeding' started by sunnyke, Oct 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    Belgiƫ
    Hallo,

sinds een paar weken kolf ik om de 3 uur af en krijgt mijn zoontje dit dan in een flesje. Ik had echter in het begin niet veel melk (kolfde zo'n 60 ml af per keer). Ik kreeg toen van een lactatiekundige het advies om Motilium (domperidon) in te nemen om de productie te verhogen. Dit hielp bij mij zeer goed, want zat na 2 dagen al op 100 ml.
    Nu ben ik deze week op aanraden van mijn huisarts gestopt met de medicatie, omdat het toch niet goed zou zijn om dit langdurig te blijven doornemen. Maar... nu is mijn hoeveelheid melk onmiddellijk terug gedaald naar 60 ml.... Ik vind dit echt heel frustrerend en jammer, want ik doe er per slot van rekening zoveel moeite voor, en moet nu 2x kolven om hem 1 flesje te kunnen geven...
    Weten jullie misschien een oplossing hiervoor, want op deze manier zie ik het niet zitten om nog maanden te kolven gezien het povere resultaat...

Alvast bedankt,

Sunnyke

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk dat je het beste weer contact op kunt nemen met je lk. Ik neem aan dat je voordat je starte met domperidom alle andere trucjes al hebt geprobeerd ?
    Is het mischien nog een optie dat je je kindje aan de borst krijgt ?
    En denk anders eens aan de mogelijkheid om moedermelk van een andere moeder te geven, kijk op www.moedermelknetwerk.nl

Share This Page