Hey hey, Wie van jullie mag ook volgende week testen? Vorige week hebben we een terugplaatsing gehad van een 8-cellige embryo en vier 8-celligen zijn de vriezer in gegaan Dit is onze 2e IVF behandeling en voel natuurlijk weer van alles Hopelijk blijft het kleine wondertje nu bij ons na jaren wachten.. Ben benieuwd of er nog meer met mij wachten.. Liefs
Mag ik ook mee kletsen? Ik heb afgelopen dinsdag een cryotp (6e tp in totaal) gehad, dus loop wat achter op jullie. Hebben jullie al kwaaltjes?
Hoi Bammar en Snoopy100, Spannend dat jullie ook in de wachtweken zitten. Het wachten vind ik het naarste van de hele behandeling. Heb last van verschillende kwaaltjes en hoop dat dit een goed teken is... Heb een weeig gevoel onderin m'n buik (net of de nenstruatie zich meldt), zeurderig gevoel in m'n liezen en bovenbenen, gevoelige (.) (.), steekjes van onderen en heb een paar daagjes na de terugplaatsing steekjes in m'n buik gehad. Herkennen jullie dit?
O hlu op, ik voel van alles, maar dat had ik ook bij de eerte twee keer. En ik mezelf maar voornemen omde kwAltjes vooral te negeren, omdat je lichaam je voor de gek kan houden.....nou, mooi dat dat niet lukt.
Erg is dat he.. Ik had mezelf ook voorgenomen om niet teveel op m'n lichaam te letten en m'n gedachten op andere dingen te zetten, maar het lukt mij ook niet :x Je hoopt zo dat het nu een keer raak is en bij elk ding wat je voelt denk je; als dit maar niet weer fout gaat!!!
Hier ook aan het wachten.. Kan de 14e testen!! En/of ik wat voel.. Van alles in me buik.. En me tepels doen pijn opgezwollen Maar komt allemaal vast door de pregnyl. Spannend dames Duim duim duim
@romy: welkom! Wanneer heb je de tp gehad? Helemaal herkenbaar wat betreft de symptomen. De eerste week na de tp gaat prima. Maar de tweede week is killing! En zoals al eerder werd gezegd neem ik mee ook altijd voor het vooral twee negeren, maar dat lukt gewoon niet! Je hoopt steeds dat je lichaam je een signaal geeft. Ik hoop.
@mum, bammar, en Romy: Hoe is het met jullie meiden? Wie gaat er wanneer testen komende week? Hier wat andere afscheiding dan ik gewend ben. Dat is dan ook het enige... Jullie al wat kwaaltjes?
Met mij gaat het op zich goed.....ik moet nog een week op het wachtbankje. Ik heb af en toe een zwaar gevoel in m,n onderbuik, voel me met vlagen een beetje misselijk en heb een klein beetje wittige eiwit-achtige slijm, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat altijd heb tussen m,n eisprong en menstruatie. Normaal gesproken heb ik altijd hele gevoelige borten zo,n week voor m,n ongi, maar die heb ik nu nog niet. Ik blijf positief, maar reken echt nergens op (heb ik mezelf voorgenomen). Een lichaam is soms echt nietvte vertrouwen....
Zo herkenbaar! Je probeert inderdaad nergens op te rekenen, maar zodra ik iets voelt dat anders is dan anders, gaat er altijd een klein lichtje branden, die ik dan vervolgens weer heel snel uit doe, uit zelf bescherming. De laatste dagen zijn het moeilijkst vind ik. Zelfs als ik bv naar mijn auto loop na mijn werk, druk ik zo heel voorzichtig en onopvallend mijn bovenarm tegen mijn borst aan. In de hoop dat dat pijn doet. Herkent iemand dat?
Hey meiden, Heel herkenbaar wat jullie schrijven. Wij mogen de 9e testen, 14 dagen na terugplaatsing. Pfff... Ik trek het gewoon niet meer! Ben nieuwsgierig, ongeduldig en bang tegelijk. Vandaag heb ik vooral last van een hele opgezwollen buik en weer dat aparte gevoel onder in m'n buik. Het lijkt net of het m'n eierstokken zijn die nog gevoelig zijn.. De vorige keer had ik op de dag van morgen wat bruinverlies en twee dagen daarna zette de bloeding helaas door. De aankomende dagen zijn dan ook zo spannend! Hopelijk blijft de menstruatie uit en mogen we eindelijk een keer positief testen!!
Ik doe oi! Dat was de 31ste dus kan pas 14 e testen. Precies wat jullie omschrijven heb ik ook last van vooral die lichte pijnlijke knikjes in de eierstokken, moeilijk te omschrijven. Zal voor jullie duimen...