Dag mensen, Vorige week was ik bij de gyn. Helemaal in de veronderstelling een beebje te zien van 6 weken maar er zat wel iets, alleen was t nog heeel erg klein. Dus vandaag terug geweest. En nu zaten er TWEE vruchtzakjes! Eentje met en eentje zonder vruchtje. Het vruchtje is tov vorige week wel gegroeid, is nu 2mm. Ik snap er helemaal niks meer van! Vorige week hebben we die 2e niet gezien, en nu leek t zakje zelfs iets groter dan de eerste. Volgende week woensdag mag ik weer terug, en dan gaan we hopelijk eindelijk een hartje zien! Het kan dat er een 2e is geweest, maar dat t gestopt is met groeien. Ik weet t niet. Heb wel over 2 hummels gedroomd... Kent iemand dit? Ik vind t echt heel erg vreemd! Geloof dat ik nu 5 weken ben dan, zou een eisprong van 3 of 3 en een halve week na mn mens betekenen... Wat is er gebeurd met logica?
Hey, ik ben zelf zwanger van een tweeling en lees er veel over..en het schijnt dat je zoiets hebt als een verdwijnende tweeling..dus dat 1 vruchtje stopt met groeien en dus verdwijnt. Dit schijnt in 20% van de tweelingzwangerschappen voor te komen. Dat zou wel de 2 vruchtzakjes kunnen verklaren.. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt Succes