Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en sinds gisteren is het begonnen. s Nachts als ik opsta om naar de wc te gaan sta ik op met misselijkheid en 's ochtends sta ik er ook mee op en heb kotsneigingen, het komt niet tot overgeven. De hele ochtend heb ik vlagen van misselijkheid. Is de misselijkheid een goed teken? Wie heeft dit ook en ook snachts?
Ik heb het ook heel erg gehad en ook 's nachts. Bij mij is het maar twee keer tot een dag overgeven gekomen, verder alleen maar kokhalsen en erg raar op je maag. Ik hoefde maar iets te ruiken, of de maag een beetje te leeg en dan was het al mis. Oja ook van tandenpoetsen en douchen. Nu is het zo goed als over. Zorg ervoor dat je maag gevuld is. Eet vaak kleine beetjes, stukje ontbijtkoek, beschuitje. Ik had 's nachts ook een beschuitje naast me staan. Als ik dan misselijk wakker werd, at ik dat en dan ging het wel weer. Sterkte ermee!
Ik heb er sinds gister ook last van. Precies zoals jij het beschrijft. Of het een goed teken is... Tja ik denk van wel. In een boek wat ik heb gekocht staat dat je misselijk wordt door het stijgen van het HCG dus dat is een goed teken. Maar het wil niet zeggen als je níet misselijk wordt dat je hcg niet stijgt, snap je. Haha. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Bedankt voor de reacties. Klinkt vreemd maar ik ben juist blij met de misselijkheid, voor mij toch een soort van een teken dat het goed gaat en dat ik echt zwanger ben