Hoi allemaal, Vanmorgen had ik me eerste echo, en ik ben er niet zwanger van een maar van twee!! Yeahhh echt leuk om te horen maar wel een totale suprise, omdat het aan beide kanten van onze fam. niet voor komt. Allebei de kindjes doen het goeD!! En ben 2 dagen langer zwanger dan ik dacht. Groetjes.
Zo! Dat is even een verrassing! Als je nu maar niet al allerlei dingen voor maar 1 kindje in huis hebt gehaald! Hihi Succes met je zwangerschap! Echt hartstikke leuk voor je!
Wat een leuk nieuws zeg!! Ik dacht idd ook dat het in de familie moet zitten maar zo zie je maar weer! En nu maar Genieten!! Gefeliciteerd!
Thanks meiden!! We hebben al een dochter van bijna 20 maanden dus we bereiden de babykamer gewoon uit met dezelfde babykamer !! En kleine gaat naar een groot bed toe... T zal ff wennen worden, zeker nu het er 2 zijn.. Greetz
Wat een onwijs leuk nieuws, ik dacht idd ook altijd dat het in de familie moest zitten maar het tegendeel wordt maar weer eens bewezen hier
Wat een verrassing! Van 1 naar 3 kids! Gefeliciteerd! Het kan inderdaad ook spontaan gebeuren hoor! Pim
gefeliciteerd, ben je nu ook dubbel misselijk ? Geniet ervan!! (nou ja, niet van de misselijkheid natuurlijk )
Gaaf hoor een tweeling. Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van. Kunnen ze al zien of het een eeneiige of tweeeiige tweeling is? Groetjes Toi