meisje hier heeft met 20 maanden wel haar maar geen enorme bos. Ik kom gewoon niet verder dan 2 staartjes op haar hoofd dus zoek ik inspiratie. Iemand haar tips voor een dreumes? Liefst met foto
onze dochter heeft een hele bos dus kan genoeg varieren maar toen ze nog minder haar had deed ik van alles met der flinke bos. haarbandje, gewoon klemmetje, 1 staartje etc. zal is kijken of ik wat leuke fotos heb van toen ze die leeftijd had. hier was ze 20mnd
Ik heb er geen foto van maar wat ik zo schattig vind is, kleine staartjes en 1 staartje weer door de helft splitsen en weer onder vastmaken. Heb geen foto maar iemand die begrijpt wat ik bedoel? Beetje zo'n haarnet of visnet idee met allemaal kleine elastiekjes ds bv 2 boven en die spiltes je naar 4 en die rij onder dus 4 en die spilts je naar 8. Hele uitleg haha
ik ben al blij als ik er een keer een speldje of staartje in MAG doen haha.. ze wilt wel altijd rokjes aan en roze maar aan haar haar prutsen ho maar haha
Ik doe ook weleens 2 staartjes en dan de rest van het haar nog eens 1 staartje zeg maar. Zit alles vast, maar wel kunstig. Ook doe ik weleens 2 staartjes en dan die vastzetten naar achteren met speldjes. Ook erg schattig! In de foto kun je het een beetje zien, maar daat heb ik 2x2 staartjes.
Hier een meisje met vanaf de geboorte al een hele bos haar... dus al een paar keer naar de kapper geweest en vanaf 5 mnd gepruts met speldjes (anders hing t echt in d'r ogen) Het staat schattig, maar mama is er nog steeds niet zo handig in... Meestal ziet ze er dus gewoon zo uit... Maar ga nog even zoeken of ik een leuko foto heb met een goed zittend staartje... ik doe t namelijk altijd wel als we weggaan, maar met mevrouw wildebras hier hangt dat binnen 5 minuten (en dus ook op alle foto's) op half zeven...
Mijn dochter heeft een dikke bos pijpenkrullen... Dus na het douchen vanzelf laten drogen en een klipje er in en klaar
wat ik zelf ook erg schattig vind zijn (zeker van de zomer) zijn die gewone speldjes, maar dan met een witte margriet erop ofzo en dan simpelweg met 1 speldje de plukjes voor weghale naar de zijkant en daar vastzetten... Hier helaas een meisje met haartjes die lang genoeg zijn voor staartjes, maar die écht weigert iets in haar haartjes te hebben... Alles wordt er gelijk woedend uitgetrokken. In september is ze bruidsmeisje.. ik hoopte toch wel dat ze dan iets leuks met haar haren wil, maar zoals gezegd.. hoopte.. ik heb het nu eigenlijk al opgegeven
staartjes vind ze prima hier, blijft ze ook vanaf. Speltjes trekt ze eruit. Ik kijk dat haar gewoon lang zodat ik kan vlechten enzo
Ja lastig he, mijn dochtertje heeft sinds dr geboorte een flinke bos haar en moet nu echt elke 6 weken geknipt worden. Zit de laatste tijd zo te twijfelen, haar pony is nu bijgegroeit en komt tot over dr oren zeg maar. Maar alle staartjes en speldjes trekt ze er net zo hard weer uit, waardoor ze dus niets ziet. Maar een pony knippen vind ik ook weer zo zonde... Enige wat blijft zitten is als ik het vanaf boven invlecht, maar daar heb ik ook niet elke ochtend tijd voor.
Pony naar 1 kant en een knipje idem doe ik ook met een stiekje ...2 staartjes boven op haar hoofd onder kant los ... 2 staarten onder aan en pony scheef met een knipje ... Dat was het hier ook wel verder heeft ze nog geen geduld om stil te blijven zitten
hier kan ik jammer genoeg nog niks met der haren doen.. ze is 20 maanden maar heeft nog steeds heeeel weinig haar.ik kan achterop net aan 2 mini staartjes maken die dan omhoog staan,alleen heeft ze nog zo weinig en dun haar dat dat pijn gaat doen aan der hoofdje dus trekt ze het er weer uit ik zou graag willen dat ik wat leuke dingen kan doen met haar haar
hier is alicia alweer 2,5 jaar maar je kunt het ook simpel houden. gewoon haarbandje en klipje en klaar
ik las je berichtje vanmorgen en ben na het ochtendslaapje gelijk aan de gang gegaan met het haar van mijn dochter het is nog niet helemaal geweldig gelukt..moet het nog even wat vaker doen maar dit was het eindresultaat