http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_37 ... kanaalArt1 sorry dit vind ik echt verschrikkelijk. kan er echt niet bij.
idd dat mens mankeerde echt wel iets ja... hoe kan je zoiets nu in je hoofd halen... pff wordt er zo kwaad van, vind het erg voor die meiden... heel hun jeugd weg en hun leven is getekend...
pfff klinkt echt een beetje ook als die film Nell..... dit gaat nooit meer goed komen! echt verschrikkelijk voor die kinderen! geen woorden voor.
En dan te bedenken dat de moeder een gevangenisstraf van 5 maanden tot max. 5 jaar boven het hoofd hangt. Dit is toch veel te weinig! Ze zouden dat mens hetzelfde moeten aandoen als wat ze haar kinderen aan heeft gedaan. Die kinderen zijn getekend voor het leven. Heel erg!
ja idd gina die vrouw gewoon opsluiten in een kotje onder de grond met wat muisje om mee te spelen. en ook in haar eigen uitwerpsels zitten... en geen aandacht geven meer.. grrrrrrrrr gaat echt niet in men koppie hoor
jeetje.. dat is indd erg! Die meiden komen daar nooit meer bovenop.. en indd die moeder kan maar max vijf jaar krijgen.. haar kinderen hebben langer opgesloten gezeten!
Gewoon oplsuiten en niet meer naar omkijken.. Ik zou nog makkelijker willen zijn, want dat is goedkoper.. Maar goed...
Zo zie je dat de status van mensen niet van tel is... Advokaten dan nog! Waar gaat het naartoe met de wereld
heb er geen woorden voor , ik hoorde het op het nieuws en kon het niet geloven dat dat in deze tijd nog KAN gebeuuren, waar waren alle instanties, moesten ze niet naar school dat soort dingen, ik snap niet dat heeft kunnen gebeuren! Ik ben zwaar in shock hierover!