heel veel sterkte meid. ik heb het zelf helaas 2x moeten meemaken. de eerste keer bij mijn paard heb ik niet eens afscheid kunnen nemen omdat ik niet te bereiken was en ik hoorde het dus pas nadat zij al afgevoerd was. de 2e keer heb ik mijn veulen moeten laten inslapen hij was in het draad vast komen te zitten en had al zijn spieren en pezen doorgesneden in zijn been. terwijl ik zijn andere been net weer klaar had en na veel intensieve therapie zijn andere been weer kon gebruiken (de hengst had in zijn eerste week er een stuk uitgebeten,dus hij had geleerd om op 3 benen te lopen) ik weet nog hoe verschikkelijk dit voelde. ik heb gelijk allemaal foto's laten afdrukken en een mooie collage gemaakt. het halster had ik bewaard. gelukkig slijt het na een hele poos. maar ze blijven samen altijd in mijn gedachten.
wat vreselijk voor jullie. maar de beslissing is uit liefde voor hem gedaan, jullie hebben hem verlost uit zijn leiden. dat is heel prachtig hoewel net zo verdrietig. veel sterkte en liefs, en weet dat hij over jullie waakt. knuffel.
Ook van mij heel veel sterkte toegewenst. Zoals klingel al zegt; deze beslissing is uit liefde gemaakt. Daar ben ik het helemaal mee eens. Voor je paardje is het beter zo. Hij heeft nu geen pijn meer. Ik weet zeker dat hij je dankbaar toekijkt vanuit de paardenhemel (als je daar in gelooft tenminste, ik wel). Sterkte meis!
heel veel sterkte, ik weet helaas hoe het voeld, al te vaak afscheidmoeten nemen van dierbare 4 voeters. van mijn allergrootste maatje heb ik niet eens afscheidkunnen nemen, haar mis ik nog elke dag (9 jaar later zijn we nu) ik ging altijd aan haar halster ruiken, maar nu is de geur ook vertrokken,
dit doet me echt heel goed, dat je zegt dat de beslissing uit liefde is gemaakt, dat is ook zeker zo, dank je.. denemarkw ik heb zijn staart afgeknipt en daar ruik ik ook iedere x aan, die ruikt zo lekker, zo vertrouwd, ik hoop dat die geur er lang aan blijft, wij willen daarvan ook een armband laten maken, .
strekte meis! dit is het beste,geen pijn meer! kreeg tranen in me ogen bij t lezen van je berichtje. Veel LiefssssXXXX
hey ik wide jullie nog even bedanken voor alle lieve berichtjes, mijn computer was stuk,dus kon niet meer op internet.. ik kan nu wel zeggen dat ik de goede belissing heb gemaakt, ik vond het zo moeiijk om te geloven dat ik de goede keuze heb gemaakt. maar ik heb er nu we vrede mee.. bedankt meiden