Ik geef volledige bv (nog geen bijvoeding) aan mijn zoontje. Eigenlijk eet ik alles wat ik altijd al had, hij heeft er geen reactie op (ook geen andere kleuren poep, alleen wel oranje billen als ik Lidl-satesaus eet, maar goed dat is te overzien haha). Dit weekend hebben we een nacht met een huilende baby rondgelopen. Echt niets voor mijn zoontje, die huilt praktisch nooit (heeft hij ook geen reden voor, als hij honger heeft krijgt hij de borst en verder wil hij alleen maar dicht bij ons zijn en dat doen we met liefde). We konden hem niet troosten, hij hapte wel aan de borst maar kon niet drinken (ging weer huilen), echt super zielig. Nu vroeg ik me af of het van het eten kon komen, dus toch opeens een reactie. Vrijdagavond heb ik groene curry gemaakt, we hebben eerder groene curry gegeten maar deze was wat pittiger (met een extra pepertje, ik kook vaker met een pepertje). Zaterdagavond hebben we Grieks gegeten. Zaterdagnacht was het huilen vanaf 1 uur (eigenlijk zondag dus al ), toen even slapen, huilen om 3 uur, even slapen, huilen om 5 uur en toen op mijn blote borst in slaap gevallen (om om 7 uur stralend wakker te worden of hij een topnacht had gehad ). Ik dacht dat een reactie binnen de 24 uur moest plaatsvinden? Kan het de curry zijn? Ik zei al: binnenkort nog een keer eten en dan afwachten maar ik vond het zo zielig, kende mijn lieve mannetje niet meer terug. Hij heeft dinsdagnacht ook een moeilijke nacht gehad met veel huilen maar toen was het over toen we hem bij ons pakte. Ik heb nog geen tandjes bij hem gezien. Wie heeft een idee? Alvast bedankt!
Ik wou idd zeggen 'tandjes!' Tot ik je laatste regel las, haha Ik eet hier idd ook gewoon alles wat ik altijd al deed en heb 1x een reactie gehad, dat was na het eten van de afhaalchinees. Eten was rond 19u en ik kreeg die reactie (huilen en kramp) toen rond 0100u 's nachts geloof ik.
Haha ja nog geen tandje te zien (of kan het langer duren voordat die doorkomen? Maar dan zou hij ook vaker pijn hebben toch?). We hebben rond 7 uur gegeten en hij heeft rond half 8 gedronken en is toen de nacht ingegaan, dus dezelfde nacht reactie was misschien wel heel snel geweest. Lastig hoor.
Wij hebben 1 x reactie gehad. Dat was na het eten van preitaart. Dit at ik rond 18.00 uur en diezelfde nacht had ze veel last van gasvorming en dus erge buikpijn. Dus ik zou ook denken dat het diezelfde nacht is...
Hier word ook al afwisselend een paar avonden gehuild sinds een maand terug. Tandjes zijn dan nog niet zichtbaar maar toch veel huilen, vooral in de middag en avond.
Mijn dochter heeft koemelkallergie. Als ik toch iets van zuivel heb gegeten/ gedronken duurt het ongeveer 24 uur voordat er reactie te zien is (eczeem). Bij ander eten heeft ze nog nooit een reactie gegeven.