Wie had dat ooit nog gedacht na mijn/onze NOOIT meer Maar zijn dus zwanger van de 2de. Hopelijk blijft het goed gaan. Vind het erg spannend Zouden 9 juli de MMM weer in gaan maar is dus al niet meer nodig
Super meid...en toch leuk een eigen topicje (al had ik je banner al gespot). Ik hoop op een voorspoedige en lange zwangerschap en een prachtig gezond brusje! Elmo
Ha die Moon, Wat lees ik nu, gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend leuk!! Geniet ervan en heerlijk dat je geen hulp van de gyn nodig hebt gehad! Kus Senna
Hey lieve moon, Nogmaals super gefeliciteerd met je zwangerschap Leuk een broertje of zusje voor Britt. Ik duim mega dat het een voorspoedige zwangerschap zal zijn. liefs vruchtje
wat zie ik nu? wat geweldig nieuws!!! gefeliciteerd meid, en nu hopen dat alles voorspoedig verloopt! dikke x van ons
Moon gefeliciteerd met jullie zwangerschap, mooi dat het voor de mmm is gelukt en kleintje hou je goed vast en kom over 8 maanden maar gezond en wel op deze wereld.
super gaaf moontje....echt leuk voor jullie, hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen voor jullie! xx bengel
MOON, wauw!! Gefeliciteerd!!!! Brittje wordt grote zus! Op naar de 40 weken meid!!! x Jutte en Mirthe