Hoera, zwanger van eerste kindje! 2 weken terug de eerste echo gehad en alles was gelukkig in orde toen. Dinsdag na de Pinksteren 's avonds de tweede echo, heel spannend, want ik ben als de dood dat er iets niet goed is. Dan wordt ook meteen de "definitieve" uitgerekende datum vastgesteld, omdat onze kleine op de eerste echo nog zo klein was dat een millimeter ernaast al een groot verschil oplevert. ik heb wel meteen ook een vraag: ik doe merendeels staand werk, en ik heb altijd al enorme eeltplekken aan m'n hielen zitten (lekker fris verhaal zo haha). Ik hoop dat iemand mij tips kan geven hiervoor. Voor wat betreft spataders: ik draag al heel lang van die sociale reis-kniekousen als ik werk, tegen trombose. Werkt perfect tegen vermoeide benen bij staand werk ook.
Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Helaas geen tips voor je. Hier haal ik mn eelt gewoon weg met n eeltvijl.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf doe ik het eelt verwijderen met de scholl velvet.. Hij is in de aanbieding bij kruidvat.. Heel handig in gebruik.. Kruidvat Nederland - Kruidvat folder 9 mei t/m 22 mei 2016 - Pagina 8-9
Gefeliciteerd! ik werk als verpleegkundige en sta en loop dus veel. Ik ga 1x per 6 weken naar de pedicure.