Jaaa dames ik mag ook mn positieve test showen! Ben zo trots! Nu hopen op een blijvertje <3 vandaag is mijn NOD en heb vanaf de 14e getest, tuurstreepjes... Maar vanmorgen was ie niet te missen!!! Vind het wel eng alllemaal, elk pijntje en steekje in mn buik maakt me bang Ongelooflijk dit.... Ik ben gewoon zwanger!!!!
Jeej.. had je al via het nod forum gefeliciteerd! Dat herken ik helemaal Loesje! Wij zijn ook heeeel blij, maar tegelijkertijd ook bang dat het mis zal gaan. Maar dat probeer ik nu los te laten en lekker te genieten!
Gefeliciteerd! mooie test! Ik begrijp het hoor! had het bij onze zoon niet zo erg, nu zijn we 'bezig' voor een 2e, en ik ben heel bang dat het mis gaat en ik alsnog niet zwanger ben
Gefeliciteerd! Herkenbaar hoor, die angst bij elk pijntje en steekje. Dit hoort erbij en komt doordat je baarmoeder oprekt.
Gefeliciteerd! Ik begrijp je ongerustheid maar al te goed. Maar probeer er niet te veel aan te denken. Áls het misgaat, kan je er niks aan doen en is het ook niet zonder rede dát het misgaat. Ik heb ook allerlei pijntjes en steken, maar zolang ze komen en ook weer weggaan zou ik me niet te veel zorgen maken. Pas echt zorgen maken als het aanhoudende krampen zijn, tenminste dat was bij mijn miskraam. Probeer gewoon positief te zijn. Genieten durf ik zelf ook nog niet. Dat komt pas rond de 10 weken ongeveer, dan heb ik als het goed is 2/3 goede echo's gehad.
Bedankt voor jullie reacties en felicitaties! Het is nog een beetje onwerkelijk allemaal hoor, dringt nog niet helemaal tot me door! Ik ga vandaag samen met mn vriend een cb test doen met wekenindicator, misschien dat het dan wel doordringt haha