Ik heet iris ben 34 en ben in verwachting van ons 3de kindje. Op precies vandaag ben ik 14 weken ver. Ik kan niet wachten tot ik weet wat we gaan krijgen,ik heb sterk het vermoeden dat het een meisje word,maar hee,we weten het pas zeker zodra we het zien he? Ik heb al een dochter van 14 en een zoontje van 7,zo lijkt het dus net of ik elke 7 jaar een kindje maak . Fijne zwangerschap allemaal! Iris.
Gefeliciteerd! Idd, om de 7 jaar een kindje Ik mag hopen dat je vaker seks hebt dan 1 x per 7 jaar Groet van Kiki
Ohnee dat was niet de bedoeling ik dacht omdat ik niet weet wat t word nog,een roze en blauw poppetje vandaar,nee ik krijg er 1 als t goed is Oh wanneer ben jij zwanger geworden als je een jongetje krijgt? aangezien we allebei 34 zijn en de chinese geslachtskalender zegt dat ik een meisje krijg....?Tggg,echt ik had t voorgevoel dat ik een meid krijg? Ben zo benieuwd...
Grappig, ik ben ook 34 zwanger van de derde en heb een zoontje en dochtertje (andere leeftijd) en denk ook dat het nu weer een meid wordt! Van harte gefeliciteerd!