Het is gezond maar eigenwijs...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juudje27, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    ja het is ons kindje hihihi...

    Gister 20 weken echo gehad (zie album) en alles is gezond!
    Nu wilde we graag het geslacht weten maar de kleine hield zijn/haar beentjes omhoog dus er was niks te zien...
    De echomevrouw was erg lief en we mogen 22-9 nog even lansg komen aan het einde van haar dienst en dan kijkt ze nog even....

    En anders is het maar zo.... het is gezond daar gaat het om!
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    die van ons was ook eigenwijs bij de 20 weken echo.
    hield de handen voor het gezicht zodat we dat niet konden zien.
    het dacht vast van je wilt niet weten wat ik ben dus ik laatm e gezicht ook niet zien
     
  3. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    En mocht je toen later ook terug komen?
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hee, komt me bekend voor, wij zijn 3 keer terug geweest, of de benen overelkaar, toen naast elkaar en de 3e keer konden we het heel even zien, toen had ZE de benen weer overelkaar.

    Dat zeggen ze vaak he, een jongetje zie je eigenlijk altijd meteen, meiden laten het minder goed zien, dus ik gok erop dat je een meid krijgt!
     
  5. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee dat hoefde niet zei de gyn, voor de rest zag alles er goed uit.
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die van ons was ook zo eigenwijs ;) Terugkomen hebben we het niet over gehad, we willen het nu eigenlijk ook niet weten, we hadden ook gevraagd of ze het op wou schrijven, we wisten namelijk nog niet of we het wilden weten. We gaan over een paar weken nog wel een pretecho laten doen, dan mag ze het opschrijven als ze het kan zien, maar ik denk niet dat we daar naar gaan kijken.

    Ze zeggen wel dat je het bij een jongetje meteen ziet, maar als je niet tussen de benen kan kijken, weet je echt nog helemaal niets ;)
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh die van mij lag echt wijdbeens van kijk maar wat ik heb.en idd een jongen.
     
  8. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Tja hier was echt niks te zien... Dus ook niet of het een jongetje zou kunnen zijn. Ze kwam er gewoon niet bij! Het befaamde beentje staat ook in mijn album, ze heeft er een foto van gemaakt :D
    Ach als het over 2 weken niet te zien is hebben we pech! Dan wachten we geduldig!
     
  9. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Onze uk was ook erg eigenwijs en ging precies zo draaien dat we het niet konden zien.
    Toen we de opmerking maakte dat ze wel vaker tegendraads was draaide ze meteen in positie om het heel even te laten zien. Toen de foto was gemaakt draaide ze weer keurig de andere kant op en kon er geen 2e blik meer op geworden worden :D

    Ze is gewoon nu al een keurige dame die niet wil dat ze als eigenwijs gezien word :D:D
     
  10. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hadden hetzelfde. hahaha. Onze kleine lag met zijn/haar beentjes te dicht tegen elkaar. Moest ik op mijn zij gaan liggen en schudden en toen ze weer ging kijken lag hij/zij gewoon met de hand voor het geslachtsdeel. Wij zien het wel bij de geboorte..
     
  11. Samama

    Samama Niet meer actief

    Wij wilden het niet weten, maar ook al wilden we dat wel konden ze het bij ons ook niet zien omdat hij/zij in kleermakers zit zat. Dus wij kunnen alleen maar speculeren. Ik denk dat het een meid word, mn vriend denk een jongen.
     
  12. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ons babytje wilde zijn/haar geslacht ook niet onthullen. Een lekker eigenwijsje.
    De komende weken komen we er wel achter... moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwsgierig wordt :D !
     
  13. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ja dat kan ik me heel erg voorstellen!

    Als ik mag gokken denk ik een meisje... We zullen het of over 2 weken of over 4 maanden weten ;)
     
  14. Mooie foto's juud! Geweldig om te zien.
     

Deel Deze Pagina