Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis, hij heeft kanker word niet meer beter. Hij heeft al een tijdje veel pijn in zijn rug, morgen zou hij een mri scan krijgen en dan bestralen maar hij had dus zoveel pijn dat ie naar het ziekenhuis ging vandaag. Hij is met de ambulance opgehaald omdat hij niet lang in de auto kan zitten.
Weegschaal, sterkte aan jou en ook je vader. Hoop dat ze in het ziekenhuis wat tegen de pijn kunnen doen..,..
Heel veel sterkte! Mijn vader heeft ook kanker en wordt ook nooit meer beter 😢. Maar hij wordt nu wel goed geholpen dmv spuiten met hormonen ( prostaat kanker )
Dit heeft mijn vader ook, we weten dit nu bijna een jaar. Het is uitgezaaid naar de lymfe en botten, en op de laatste scan was helaas wat op de lever te zien.
Mijn vader belde net, hij is thuis en heeft nu morfinepleisters. Morgen krijgt hij dan een mri scan en daarna gaan ze bestralen. Hij klinkt zo sterk aan de telefoon en is bezorgd om ons.
Heel veel sterkte. Mijn vader kreeg vorig jaar slokdarmkanker. Geopereerd en alles weg. Nu ligt hij al weer 5 maanden in het ziekenhuis ivm complicaties na de operatie (en veel fouten van het ziekenhuis). Ik hoop dat je vader nog lang bij jullie is.