Het is groen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessey, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo meiden. Gisteren en eergisterenavond had ik bij het afvegen wat afscheiding zitten en dat was groenig van kleur. en vrij dik.

Wie kan mij vertellen wat dit is, maak me niet veel zorgen maar ben wel benieuwd wat dit is.

Volgens mij is hier pas ook een topic over geweest maar kan die niet meer vinden

xx jessey

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Klinkt als een schimmelinfectie. Niet mee blijven lopen, maar even langs de huisarts.

3. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Inderdaad, waarschijnlijk een schimmelinfectie. Hebben ze hele goede zalfjes en pilletjes voor. Ben je er zo vanaf. Maar wel even naar de huisarts gaan voor het erger wordt.

Liefs Maria
    mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk, 5d)

4. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    o oke
    daar had ik niet op gerekend. Ik hou soms ook net iets te lang me plasje op kan dat het niet zijn. Want ben net geweest en had geen groenige afscheiding

5. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Ik weet niet of het daar aan kan liggen. Hou het maar goed in de gaten. En als het gaat jeuken of branderig aanvoelen direct naar de ha gaan hoor.

Liefs Maria
    mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk, 5d)

6. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    het klink als een schimmelinfectie.. is niks ernstig heb ik zelf op dit moment ook last van. even naar de huisart. dan krijg je er wat voor.

7. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    hoeft helemaal geen schimmelinfectie te zijn. tijdens je zwangerschap gaat alles anders werken dus ook je zuurgraad!en die kan dan extra afscheiding veroorzaken. ik heb er ook last van en het kan helemaal geen kwaad. en ik heb er ook verder helemaal geen last van, alleen dat ik vaker per dag een schoon onderbroekje aan moet :oops:

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi jessey,

was het een soort groenige sliert, tja klinkt mss vies maar vraagje?

gr saskia

9. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    gewoon zoals je wel eens afscheiding hebt en dan wittig van kleur?

was het nu bij mij groenig van kleur

bah vies onderwerp hahaha

xx jessey

10. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Groen? Klinkt niet lekker.... :( Alhoewel ik in het begin ook zoveel afscheiding had maar groen had ik niet voorbij zien komen. Misschien gewoon wat taai slijmvlies? Heb je al met de huisarts gebeld? Kan je beter doen in zo'n geval.
    Trouwens ik hoorde dat als je zwanger bent je helemaal je urine niet mag ophouden want kan blaasontsteking veroorzaken. Zodra je wat voelt moet je dus gaan plassen.

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

tja is idd niet zo'n fris onderwerp maar zou het toch ff voorleggen bij de ha, wil je absoluut niet onzeker maken hoor, maar ik had bij mijn eerste zw.schap met 7 wkn ook groenig goedje zeg maar, maar dit was een soort dradig iets, bleek achteraf de slijmprop geweest te zijn, bij mij achteraf teken dat het niet goed was. hoop voor jouw dat het gewoon een schimmelinfectie is!

gr en succes

saskia

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    in plaats van zelf te gaan dokteren denk ik dat je het beste gewoon even je ha kan bellen.
    beter het zekere voor het onzekere nemen toch?

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

ja maar groen.. klinkt niet best.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij mij was het rond die tijd ook soms wat groen, de ene keer wel en de andere keer had ik gewoon witte afscheiding. Nu heb ik nog steeds dat ik soms wat dik geel slijm heb (niet meer groen), maar volgens mn gyn. kan het geen kwaad. Maar voor de zekerheid kan je mss. beter even met je VK/Gyn. of HA bellen, elk vrouwenlichaam is anders.....

15. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    nou als het groen is zit het niet helemaal lekker hoor!
    het is idd zo dat je meer afscheiding kan hebben tijdens zwangerschap en dat het iets anders is als normaal.
    een schimmelinfectie is helemaal niet dramatisch... je krijgt een zalfje wat je in moet brengen en dan is het binnen een paardagen over..
    maar zoals al eerder gezegd fiets ff lang de huisarts... je kan er beter op tijd bij zijn... er mee doorlopen is niet goed.. het hoeft dus ook niet altijd te jeuken of anders te ruiken..

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    groenige afscheiding kan inderdaad duiden op bacterie vorming of een infectie.

Gewoon naar de huisarts, die weet het meteen.

17. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    je hoeft je niet druk te maken hoor, ik heb het ook heel af en toe , dan is het opeens een beetje groenig en de volgende dag weer gewoon, niks aand e hand, komt door de hormonen die je zuurgraad aantasten.
    als je het elke dag hebt zou ik wel ff langs de dokter gaan.

18. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Bedankt voor de antwoorden al lopen ze allemaal wel uiteen.

Gisteravond was de afscheiding gewoon weer wit van kleur. overdags heb ik het niet maar s'avonds bij mijn laatste plas voor het slapen gaan. Krijg me huisarts niet te pakken.

Hoop dat ik geen miskraam krijg, kan wel huilen nu. Heb geen bloed erbij ofzo en ben op dit moment heel erg misselijk

ben zo bang

xx jessey

19. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    hallo meiden

ben net bij de HA geweest en die zegt dat het geen kwaad kan. Maar als het aanhoudt dan kunnen ze ff een uitstrijkje maken.

Omdat ik geen pijn, jeuk of brandering gevoel heb en het stinkt niet.
    maar zoals ik al zei gewoon ff in de gatern houden

xx jessey

Deel Deze Pagina