Misschien een hele stomme vraag maar wat voor slabbetje gebruiken jullie als jullie kindje eet? Ik heb nu 3 keer een groente/fruit hapje geprobeerd om te oefenen maar zelfs bij die paar hapjes die ze kreeg zit het op haar kleren (ze doet tijdens het kauwen haar vingers in haar mond en smeert het vervolgens aan haar broek of komt het op haar mouw). Ik krijg het dus gewoon niet meer uit haar kleren (gaat hier om wortel en zelfs banaan). Wie heeft er een tip? Alvast bedankt
Banaan geeft echt rotvlekken . Ik gebruik altijd Silly Billyz met mouwen met warm eten en fruit. Ik heb ook schorten van ikea liggen met mouwen, die vind ik zelf minder fijn maar houden de kleertjes ook goed schoon.
Ik heb ook de schorten van ikea. Ze bevallen hier uitstekend, maar ik heb dan ook geen ervaring met de silly billy's, dus ik heb geen vergelijkinsmateriaal. Gewone slabben doen wij echter al heel lang niet meer aan, want dan krijgt onze dochter alsnog vlekken op haar kleren, maar dan op plekken waar het slabbetje er niet voor zit.
Silly billyz en niets anders. Zijn hun geld echt waard. Wij hadden ook ikea. Maar die lekken op een gegeven moment door. Conclusie nog steeds vieze kleding.
Bij veel babyzaken. Ze verkopen ze ook online bij bijvoorbeeld babydump en babypark volgens mij. Die van Ikea kun je weer waterdicht maken door ze te strijken dacht ik. Ik heb een hekel aan klittenband dus de sluiting van de Ikea-slabben was een grote ergernisfactor voor mij .
Ik heb van kruidvat 20wegwerp slabbetjes voor 2 ideaal kun je meteen weggooien. Die andere slabbers heb ik ook allemaal geprobeerd leuk, maar op een gegeven moment krijg je ze echt niet meer schoon. Dus hier lekker wegwerp.
Mijn dochter heeft hier ook een handje van, dus heb ik een hele stapel boekjes bij de kinderstoel liggen. Als ze iets anders in haar hand heeft (afleiding) grijpt ze niet meer in haar eten of mond!
Ik heb slabbetjes van de Zara. Daar zit een soort laagje onder, waardoor er geen fruithap door heen gaat. De bandjes gaan soort van kruiselings over de rug om de armpjes heen, waardoor ze goed blijven zitten. Verder vinden wij die groene plastic slap met lekbak van de ikea ook fijn, al doen we daar wel een extra slab onder om niet in het nekje te lekken. Die silly billyz heb ik nog niet geprobeerd.
Ik zweer bij bibetta slabben! Van duikpakkenstof dus lekken niet door, uitspoelen onder de kraan en zo weer droog. En met opvangbakje scheelt weer rapen.
hier ook, bibetta slap. 1 keer aanschaffen en eindeloos gebruiken. zijn vlgs mij ook niet kapot te krijgen, goed schoon te houden en lekker flexible. en idd dat opvangbakje is idaal en ze zijn nog in leuke hippe kleuren te krijgen ook. Het duurde even voodat ik deze had gevonden maar nu wil ik niks anders meer. bij beide oma s ligt er zelfs ook 1. Heb er zelf 2 in gebruik en doe ze savonds eff in een handsopje hang ze op en de volgende dag weer droog. Echte een aanrader.
Wij gebruiken deze van bb, heel fijn en makkelijk om schoon te maken en vangt alles fijn op: Köp Babybjörn, Mjuk Haklapp, Havsblå - Lekmer.se Of als het een echte kliederboel word misschien: KLADD PRICKAR Slab - IKEA
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb op internet ook nog even gekeken naar de Bibetta slap maar daar zitten geen mouwen aan en dat zou prettig zijn want die zitten ook altijd onder het eten Ik zal ook nog een blik werpen op die van Ikea
Je hebt ze wel hoor van bibetta met mouwen, ik heb er een thuis liggen. Bij bol.com zag ik ze. bol.com | Bibetta - Neopreen Slab Met Mouw - Pink Bubbles | Baby