Misschien een hele stomme vraag maar wat voor slabbetje gebruiken jullie als jullie kindje eet? Ik heb nu 3 keer een groente/fruit hapje geprobeerd om te oefenen maar zelfs bij die paar hapjes die ze kreeg zit het op haar kleren (ze doet tijdens het kauwen haar vingers in haar mond en smeert het vervolgens aan haar broek of komt het op haar mouw). Ik krijg het dus gewoon niet meer uit haar kleren (gaat hier om wortel en zelfs banaan). Wie heeft er een tip? Alvast bedankt
Banaan geeft echt rotvlekken . Ik gebruik altijd Silly Billyz met mouwen met warm eten en fruit. Ik heb ook schorten van ikea liggen met mouwen, die vind ik zelf minder fijn maar houden de kleertjes ook goed schoon.
Ik heb ook de schorten van ikea. Ze bevallen hier uitstekend, maar ik heb dan ook geen ervaring met de silly billy's, dus ik heb geen vergelijkinsmateriaal. Gewone slabben doen wij echter al heel lang niet meer aan, want dan krijgt onze dochter alsnog vlekken op haar kleren, maar dan op plekken waar het slabbetje er niet voor zit.
Silly billyz en niets anders. Zijn hun geld echt waard. Wij hadden ook ikea. Maar die lekken op een gegeven moment door. Conclusie nog steeds vieze kleding.
Bij veel babyzaken. Ze verkopen ze ook online bij bijvoorbeeld babydump en babypark volgens mij. Die van Ikea kun je weer waterdicht maken door ze te strijken dacht ik. Ik heb een hekel aan klittenband dus de sluiting van de Ikea-slabben was een grote ergernisfactor voor mij .
Ik heb van kruidvat 20wegwerp slabbetjes voor 2 ideaal kun je meteen weggooien. Die andere slabbers heb ik ook allemaal geprobeerd leuk, maar op een gegeven moment krijg je ze echt niet meer schoon. Dus hier lekker wegwerp.
Mijn dochter heeft hier ook een handje van, dus heb ik een hele stapel boekjes bij de kinderstoel liggen. Als ze iets anders in haar hand heeft (afleiding) grijpt ze niet meer in haar eten of mond!