Wintertijd en ritme

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Haazz, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    De 27ste gaat de klok weer een uurtje achteruit. Dit jaar niet een uurtje langer slapen vrees ik, want we hebben er dit jaar een lief klein meisje van dan een half jaar oud bij.

Misschien 'paniek' om niets, maar ik vrees een beetje dat we niet meer om half 7 's ochtends een wakker dametje hebben, maar dat dit half 6 zal worden. 's Avonds natuurlijk het probleem dat er dan om 6 uur al geslapen moet worden :$

Hebben jullie misschien tips hoe we haar ritme kunnen aanpassen aan de wintertijd? Of moet ik me vooral niet druk maken omdat dit vanzelf goed komt?

Alvast bedankt!

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik maak me er niet druk om, vorig jaar ook niet gedaan en was ook niet nodig...hij ging vanzelf in het ritme mee.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.168
    10.677
    113
    Je kindje kan niet klokkijken... Ze wordt nu misschien eerder wakker, maar ook zonder zomer- of wintertijd gaat ze haar ritme nog regelmatig omgooien ;) go with the flow!

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.048
    2.553
    113
    Limburg
    Niet druk om maken, dat normale ritme zit er snel weer in, althans dat is hier de ervaring.

5. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Hier was ik op vakantie ook bang voor met het tijdsverschil maar na 1 dag had hij zijn vaste ritme weer te pakken! Dus komt vanzelf goed!

Overigens, 18.00u slapen is hier normaal en bevalt heel goed!! :D Lekker rustig eten etc.. (hij slaapt dan wel tot 07.00u/08.00u gelukkig..)

6. adi

adi Niet meer actief

Je kind kan nog niet klok kijken dus voor haar verandert er niks.
    Ze kan idd eerder wakker worden, maar je kunt gedurende de dag de klok verzetten, dat hoeft niet midden in de nacht natuurlijk ;)

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

De zomertijd ging hier zonder problemen volgens mij, weet het niet meer zo goed. En ach dan een keer om 5u er uit. Tsja... zal vast wel goedkomen de volgende dag(en)... :)

Deel Deze Pagina