Dreumes huilt zonder traantjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door draak86, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zoals de titel al zegt huilt mijn dreumes dus echt bijna nooit met traantjes. En als er al traantjes komen zijn het er net aan 2. Volgens mij is dat niet helemaal oke denk ik?
    Nu heeft hij vanaf zijn geboorte tot een maand of 2,5 best last gehad van een prut-oogje wat vanzelf is over gegaan. Zou dit dan toch schade hebben gebracht aan het traan buisje?
    Stom eigenlijk dat ik er eerder niet bij stil heb gestaan. Kwam laatst een bekende tegen met een kindje van een jaar en toen dat kindje moest huilen kwamen er tranen met tuiten en dat heeft me wel aan het denken gezet.

Iemand ervaring mee? Toch even aankaarten bij huisarts of cb?
    Hij lijkt trouwens voor de rest geen last te hebben van zijn oogjes. Geen prut, geen rode oogjes oid.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou het ook niet weten, ik neem aan dat je met 18 maanden naar het cb moet, dus dan zou ik het eerst daar aankaarten en kijken wat ze zeggen. Als dat niet voldoende blijkt te zijn, zou ik daarna pas naar de huisarts gaan, aangezien hij er al die tijd al geen last van heeft...

3. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Als het je bezig houdt, zou ik gewoon even bellen. Daar zijn die mensen toch voor? Misschien weet de assistent het wel en hoef je niet eens langs! Succes!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Maar is ie echt aan het huilen of aan het zeuren/dwingen. Dat is hier nl. ook een verschil. Mijn dochter (16 maanden ) kan heel goed "huilen" zonder tranen en dat is dan gewoon om te zeuren/dwingen

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ sidmick

Ja voornamelijk zeuren idd. Echt huilen een stuk minder vaak. Maar het gebeurd wel dat hij echt moet huilen; als hij zich bezeert,als ik weg ga enz nou dan huilt hij ook zonder tranen. Of misschien 1

Deel Deze Pagina